Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 2 |
Zakoupil jsem zde do firmy telefon, který nefungoval, ihned jsem ho reklamoval (poprvé) reklamace byla uznána tak, že mi byla vystavena nová faktura a poslán nový telefon. Také nefungoval tudíž reklamace (druhá), vrátil se první test - nechytal signál, opět nic opět reklamace (třetí) - ta ale nebyla uznána - prý signál chytá, přišel a samozřejmě že nechytal poslán na reklamaci (čtvrtá) s žádostí o vrácení peněz.
Eshop se ohrazuje, že první byla reklamace na jinou fakturu, takže se nepočítá, následné 3 reklamace se z nich počítá pouze ty uznané tudíž 2, takže stále nemám právo na vrácení peněz. Přitom já učinil objednávku pouze jednu !!!jedinou!!!, ale účetní čachry s dobropisem mě připravili o jednu reklamaci započítanou.
Takže od srpna kdy toto martyrium trvá nemám ani funkční telefon ani peníze. Tento obchod NEDOPORUČUJU v žádném případě, reklamační politika této firmy je podle mě i v rozporu se zákonem o dobrých mravech nemluvě.
Samsung Galaxy S (duos) bílý
Vrácení peněz na které mám podle mě nárok. Jelikož byl jeden a ten stejný telefon reklamován 4x - jednou byla reklamace neprávem neuznána a jednou byla reklamace uznána, ale místo započítání 1. reklamace vystaven dobropis a nové číslo faktury (tudíž jsem o tuto reklamaci přišel) přestože jsem udělal pouze jednu jedinou objednávku. Nechápu tedy smysl dobropisu.
|
Tweet |