Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#5725Nevrácení peněz - 4. reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2015, před 9 lety

Jiří Horák

Znění stížnosti

Zakoupil jsem zde do firmy telefon, který nefungoval, ihned jsem ho reklamoval (poprvé) reklamace byla uznána tak, že mi byla vystavena nová faktura a poslán nový telefon. Také nefungoval tudíž reklamace (druhá), vrátil se první test - nechytal signál, opět nic opět reklamace (třetí) - ta ale nebyla uznána - prý signál chytá, přišel a samozřejmě že nechytal poslán na reklamaci (čtvrtá) s žádostí o vrácení peněz.
Eshop se ohrazuje, že první byla reklamace na jinou fakturu, takže se nepočítá, následné 3 reklamace se z nich počítá pouze ty uznané tudíž 2, takže stále nemám právo na vrácení peněz. Přitom já učinil objednávku pouze jednu !!!jedinou!!!, ale účetní čachry s dobropisem mě připravili o jednu reklamaci započítanou.
Takže od srpna kdy toto martyrium trvá nemám ani funkční telefon ani peníze. Tento obchod NEDOPORUČUJU v žádném případě, reklamační politika této firmy je podle mě i v rozporu se zákonem o dobrých mravech nemluvě.


Produkt

Samsung Galaxy S (duos) bílý


Požadované řešení

Vrácení peněz na které mám podle mě nárok. Jelikož byl jeden a ten stejný telefon reklamován 4x - jednou byla reklamace neprávem neuznána a jednou byla reklamace uznána, ale místo započítání 1. reklamace vystaven dobropis a nové číslo faktury (tudíž jsem o tuto reklamaci přišel) přestože jsem udělal pouze jednu jedinou objednávku. Nechápu tedy smysl dobropisu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému