Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#57493AlzaExpres zásilka označena jako "zákazník nezastižen" bez pokusu o doručení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2022, před rokem

Štěpán Kozák

Znění stížnosti

Dne 4.5. jsem si objednal zboží spolu s AlzaExpres doručením na 6.5. 17-19 (tedy konrétní časový slot).

Toto byl sled událostí:
A) Ráno 6.5. mi přišla SMS, že zásilka přijde 18:50-19:50. Tedy už plánovaně úplně jiný slot, než jsem si objednal a zaplatil.
B) Ve 20:10, mi přišla SMS, že zásilka bude doručována 20:55-21:55.
C) Ve 21:16 mi přišla SMS od jejich řidiče, který se vůbec neobtěžoval přijet se zásilkou a předstíral oficiální SMS (nicméně obsahovala gramatické a ortografické chyby a byla poslána z jeho soukromého čísla ***) ve znění "Dobry den. Omlouvame se ,ale dnes Vam nestihneme dorucit Vasu zasilku z duvodu technickych prblému. Vasí zasilka bude doporucovana v dalsim rozvozu v case 8-17 Dekujeme za pochopeni Alza Expres" a tento pracovník označil zásilku jako "zákazník nezastižen" o čemž jsem byl informován automatickým e-mailem.
D) V tom momentě jsem se v systému snažil objednávku zrušit, ale marně - dostával jsem chybu, že "nelze provést storno"


Produkt

AlzaExpres


Požadované řešení

Žádám následující řešení:
A) Doručení v úterý 10.5. 18-19h
B) Vrácení peněz za doručení (99Kč za službu AlzaExpres)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému