Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:271
Z toho za letošní rok:266
Stále v řešení:264
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57604Opakovaná platba

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2022, před 5 dny

Jarmila Borkovská

Znění stížnosti

Dobrý den, 21.3.2022 jsem zaplatila za prací prostředky. Nyní přišla upomínka, že mám zaplatit znovu 399,- ´plus 59.- za prodlení. Částku jsem uhradila 13.5. 2022 Takže byla bych velice ráda aby se udělala kontrola. Také je možné, že jsem zboží nedostala.

Myslím, že už nemám zájem o prací prostředky !

Děkuji Borkovská Jarmila


Požadované řešení

po kontrole bych byla ráda, peníze vrátit!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2022 10:54, před 5 dny

Společnost je oprávněna účtovat si kupní cenou za zboží, které si spotřebitel prokazatelně objednal a které mu také bylo dodáno. Druhou platbu, která neodpovídá žádnému protiplnění ze strany společnosti a která nemá základ v předchozí objednávce spotřebitele, je povinna společnost vydat.

Pokud již spotřebitelka nemá zájem o posílání dalších výrobků, je třeba uzavřenou smlouvu prokazatelně vypovědět. Doporučujeme kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., ideálně doporučeným dopisem s dodejkou, na adrese Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko. V případě sporu poté bude mít spotřebitel v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy (nebo výpověď smlouvy) zašle prokazatelnou formou, stačí poté doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.