Společnost


Pražská plynárenská, a.s.

Počet nahlášených stížností:21
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58021Neoprávněné účtování spotřebovaného plynu na odběrném místě s nulovou spotřebou - na reklamaci již 2 měsíce nereagují

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.06.2022, před rokem

Martin Zeman

Znění stížnosti

6.4. 2022 jsem reklamoval vyúčtování z režimu DPI, faktura č. 4122216061, kdy mi PP a.s. účtovala spotřebu plynu, kterou vypočetli strojově, v odběrném místě ale není žádný odběr. Tedy jsem na radu paní z PP a.s. zaslal reklamační email s fotkou plynoměru na emailovou adresu, kterou mi paní po telefonu sdělila: reklamaceweb@ppas.cz. Od té doby od nich dostávám upomínky a výhružky a již mi i připočetli penále. Na moje upomínky reklamace nikdo nereaguje.
Ta částka není nijak vysoká, ale když vemu v úvahu, že v režimu DPI byla sazba několikanásobně vyšší, než v normálním režimu a to samé udělala PP a.s. desítkám, možná stovkám tisíc lidí, tak se na tom musela neuvěřitelně a neoprávněně obohatit o minimálně o desítky miliónů, za něco co nedodali. Vnímám to jako trestný čin...


Produkt

Dodávka plynu v režimu DPI


Požadované řešení

Vystavení správného vyúčtování, samozřejmě bez jakéhokoliv penále. Posouzení právníkem, zda by nestálo za to, podat žalobu na P a.s. za neoprávněné obohacení - krádež.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému