Počet nahlášených stížností: | 21 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
6.4. 2022 jsem reklamoval vyúčtování z režimu DPI, faktura č. 4122216061, kdy mi PP a.s. účtovala spotřebu plynu, kterou vypočetli strojově, v odběrném místě ale není žádný odběr. Tedy jsem na radu paní z PP a.s. zaslal reklamační email s fotkou plynoměru na emailovou adresu, kterou mi paní po telefonu sdělila: reklamaceweb@ppas.cz. Od té doby od nich dostávám upomínky a výhružky a již mi i připočetli penále. Na moje upomínky reklamace nikdo nereaguje.
Ta částka není nijak vysoká, ale když vemu v úvahu, že v režimu DPI byla sazba několikanásobně vyšší, než v normálním režimu a to samé udělala PP a.s. desítkám, možná stovkám tisíc lidí, tak se na tom musela neuvěřitelně a neoprávněně obohatit o minimálně o desítky miliónů, za něco co nedodali. Vnímám to jako trestný čin...
Dodávka plynu v režimu DPI
Vystavení správného vyúčtování, samozřejmě bez jakéhokoliv penále. Posouzení právníkem, zda by nestálo za to, podat žalobu na P a.s. za neoprávněné obohacení - krádež.
|
Tweet |