Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2775
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 507 stížnostech.

#58036Neoprávněně stržený poplatek za vedení profilu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2022, před 2 měsíci

Jaroslav Pališek

Znění stížnosti

V březnu jsem na této seznamce našel partnerku,odhlásil jsem svůj profil ,ale stále mi strháváte platbu jako aktivnímu členovi.Důvod?Předem děkuji za jakou koliv odpověd.Jarda Pališek.


Požadované řešení

Budu rád za každou radu, jak řešit tuto situaci, nevím jestli jsem to nezpůsobil nějakou vlastní chybou,pro mne je seznamka něco nového, doposud jsem se v takové situaci neoctl. Děkuji za kladné vvyřízení.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2022 13:42, před 2 měsíci

Co se placeného smluvního vztahu týče, je zákazník oprávněn vypovědět zpoplatněný smluvní vztah, který je uzavřen zakoupením Prémiového členství kdykoliv (bez výpovědní lhůty) před koncem předplaceného období. Ukončení Prémiového členství lze provést buďto v sekci „Nastavení“ v profilu zákazníka, nebo kliknutím zde (podle pokynů k ukončení Prémiového členství). Takto podaná výpověď je účinná ke konci předplaceného období, ve kterém je výpověď podána.

Kromě výpovědi přímo v profilu zákazníka může zákazník vypovědět Prémiové členství také zasláním výslovného, písemného a podepsaného prohlášení na kteroukoli z níže uvedených kontaktních adres. V zájmu jasného přiřazení v systémech be2 a ochrany před zneužitím musí zákazník vždy uvést své celé jméno, zemi, ve které službu be2 používá a svoji e-mailovou adresu využitou k registraci u be2.

Písemná výpověď musí být zaslána na:

a) adresu be2 S.à.r.l. služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxembourg Luxembourg;

b) fax: 420 227203713; nebo

c) email: zakaznickyservis@be2.cz.

Výpověď podaná poštou, e-mailem nebo faxem je účinná ke konci předplaceného období, ve kterém je výpověď podána, bude-li be2 doručena kdykoliv před koncem předplaceného období.

Jestliže tedy spotřebitel podal písemnou výpověď podle výše uvedených pokynů, došlo k zániku závazku. Společnost tak nemá právo si nadále strhávat platby a je povinna vrátit platby učiněné po této výpovědi. V případě, že by tak neučinila, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Reakce společnosti

Publikováno
9.6.2022 14:46, před 2 měsíci

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2022 16:29, před 27 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.7.2022 21:53, před 27 dny


Jaroslav Pališek

Dobrý den,30.června jsem odeslal vyplněný vzorový formulář společnosti be2 do Lucemburska,uvedl jsem v něm že jsem nikdy neměl aktivovanou službu vip, ani žádnou jinou ,při přihlašování profilu jsem zjistil, že vše na této seznamce je zpoplatněno ,nedokončil jsem svúj profil a vše co jsem napsal tak jsem vymazal.Druhý den jsem zjistil, že vše co jsem vymazal,je zpět a už mám staženo z účtu 698kč(základní poplatek 1měsíc 149kč,vip 549kč na6 měsícú.Ve zprávě kterou jsem včera obdržel od be2 ,píšou
že mé členství ukončí 3.8.2022. Na múj dotaz ohledně neoprávněných srážek ani čárka. Doposud mi strhli z účtu 3494.kč

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2022 13:52, před 21 dny

Děkujeme stranám za součinnost.

Jestliže spotřebitel se společností smlouvu neuzavřel (nedokončil registraci), nemůže po něm společnost požadovat poplatky za užívání služby.

Pokud však smlouva uzavřena byla, může společnost tyto poplatky požadovat. Automatická prolongace (prodloužení smlouvy) však není možná - spotřebitel by tedy byl povinen platit jen za dobu, po kterou platila původní smlouva.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby měla možnost zareagovat na vyjádření spotřebitele a odůvodnit požadování poplatků za službu, kterou si spotřebitel (dle jeho vyjádření) neobjednal.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.