Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:568
Z toho za letošní rok:60
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 109 stížnostech.

#58096Zboží v akci není na prodejně

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2022, před 21 dny

Petr Szotkovský

Znění stížnosti

nevím,zda-li má stížnost najde místo ,kde patří.Nabídka tohoto produktu zní --cenový trhák Parkside vysavač na mokré i suché vysávání.Měla být uskutečněna od čtvrtku tj.2.června 2022.nabídka dle informací se neprodávala.jsem starší člověk musím jet autobusem do města tj.český těšín.Je to už podruhé kdy tento produkt nebyl ke koupi.Již jednou jsem psal na tento vysavač stížnost podvod,kde lidí v domění ,že zboží bude k odběru jsou oklamání .myslím si ,že LÍDL to dělá záměrně ,aby nalákal lidi ,kteří si pak vždy něco koupi.Nevím ,zda-li by si tato společnost Lidl dovolila takový podvod v Německu v Rakousku nebo jinde.Tady v Česku jim to prochází úspěšně.Ještě jednou je to už po druhé!!!!!!!


Produkt

název cenový trhák parkside vysavač na mokré i suché vysávání příkon 1200W OD ČTVRTKU 2.ČERVNA


Požadované řešení

JE TO UŽ PODVOD PO DRUHÉ.řEŠENÍ?MYSLÍTE ,ŽE TO MÁ TENTO PODVOD PO DRUHÉ NĚJAKÉ ŘEŠENÍ?MYSLÍM ,ŽE TATO STÍŽNOST VŮBEC NEDORAZÍ NA PATŘIČNÁ MÍSTA.AŤ POŠLE LIDL ,ZDARMA VYSAVAČ Těm lidem ,kteří byli ošizeni.Já musím obětovat čas a peníze na autobus.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2022 09:14, před 20 dny

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Reakce společnosti

Publikováno
6.6.2022 09:57, před 20 dny

Dobrý den, pane Szotkovský, mrzí nás, že jste si neměl možnost výrobek zakoupit. Doporučujeme Vám vždy sledovat i elektronický leták na daný týden, kde jsme o této skutečnosti, že výrobek nebude v prodeji, zákazníky informovali. Jelikož jsou letáky tištěny dopředu, nebyla možnost této skutečnosti zabránit. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.6.2022 17:45, před 20 dny


Petr Szotkovský

máte to jednoduché a promyšlené.Lákáte lidi na zboží .které víte ,že nedodáte.Je to už podruhé v prvním připadě ,jste se taktéž omluvili,a tím to pro Vás končí.Neodpovídáte na otázky,které Vám kladu.Tedy ještě jedou dovolíte si tento podvod udělat v Německu nebo Rakousku?Je zcela běžné ,že nabízíte u Vaší společnosti Lidl ,nábízíte zboží,které prodáváte v pár kusech.Zboží má být dodáno v množství,kterém si zákazník koupí do aktualní nabídky příštích produktů to se týče mé první stížnosti,která nebyla vyřešena.U vás je to velmi jednoduché a promyšlené promiťe budeme se snažit aby tato situace již nikdy nenastala .Děláte si z lidí legraci.Když něco nabízím v letáku.asi Vám těžko někdo uvěří ,že letáky tisknou dopředu.Když lákáte lidi na své produkty ,můžete napsát do nábitkového letáku --uvedené zboží nemusí být na prodejnách zjistěte si to v elektronickém letáku.Je to podvod na lidi,ktří k Vám chodí a dělají Vám milionové zisky.Je to od Vás velice smutné,že praktikujete takové jednání.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2022 14:28, před 19 dny

Jestliže společnost zrušila akci, měla by o této skutečnosti dát vědět stejným způsobem jakým akci vyhlásila. S ohledem na to, že by takový postup byl značně náročný (až neproveditelný a také neekologický), vystačí i jiná forma, která ale bude informovat stejnou skupinu lidí, jež informaci o akci obdržela. K tomu by mohlo dojít například výrazným informováním na prodejně (s předstihem), či například v průběhu televizní reklamy. Domníváme se, že informace, která byla uvedena pouze v elektronickém letáku není dostatečná.

V případě, že společnost o této skutečnosti neinformovala dostatečně, měl by mít spotřebitel nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů.

Závěrem uvádíme, že se jedná o naše nezávazné stanovisko - orgány jako je Česká obchodní inspekce mohou mít na dostatečnost informování o této skutečnosti jiný názor.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla na vývoj stížnosti reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
7.6.2022 14:47, před 19 dny

Zákazníkovi již bylo z naší strany reagováno. Již nebudeme dále reagovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 16:10, před 9 dny

S ohledem na výše uvedené vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.