Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:17
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#58253Vrácení zboží eshopu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2022, před 4 měsíci

Věra Hasalová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Objednala jsem si mobil Samsung A40.U mobilu nebyl písemný návod. Po několikeré tel.komunikaci mě byl odmítnut. Bez návodu jsem si mobil chtěla zprovoznit, ale nešlo mě to. Usoudila jsem, že tomu nerozumím a obrátila jsem se na technika v Alze, kde mobily nastaví. Pochopitelně za poplatek. Ani techniku se to nepodařilo s tím, že je to vysoce nekvalitní výrobek a abych ho okamžitě eshopu vrátila.
Mobil jsem objednala 29.5 a doručen byl 1.6.2022. 7.6.2022 jsem ho Českou poštou poslala na adresu: SMARTONIX P.O.Box 25 12000 Praha2. Česká pošta mě 10.6 sms-kou oznámila, že zásilka nebyla vyzvednuta. Když nebude do 15.6 vyzvednuta, tak mě ho posílají zpět.
Přiznám se, že vůbec nevím co mám dělat. Příjmou zásilku? A jak postupovat dál? Mám nárok na poštovné, které bylo 188 Kč,neb jsem to posílala jako cenné zboží. Mobil stál 4970Kč.
Moc děkuji za pomoc v řešení tohoto problému. Dočetla jsem se, že s tímto eshopem jsou jen problémy. Dodávají nekvalitní zboží, různě repasované, upravované.
Bohužel jsem to zjistila pozdě.

Moc děkuji a přeji jen to hezké Hasalová


Produkt

Mobilní telefon SAMSUNG A 40


Požadované řešení

Navrácení peněz, neb jsem zboží zaslala v zákoné lhůtě 14 dnů od koupi.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 13:57, před 4 měsíci

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Odstoupení od smlouvy je jednostranný právní akt, k jehož účinnosti není třeba souhlas druhé strany. V případě, že spotřebitel zaslal odstoupení na adresu společnosti a společnost záměrně zmařila doručení daného odstoupení, dle § 570 občanského zákoníku platí, že odstoupení druhé straně řádně došlo.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.