Společnost


AUKRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#58288Nekomunikují, nemají infolinka a kontaktní formulář nefungujíe

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2022, před 6 měsíci

Jan Čepera

Znění stížnosti

Rád bych podal stížnost na Aukro
Chtěl jsem zrušit účet a zažádat o vrácení provize a tato společnost to má prostě na salámu.
Infolinku nemají a na kontaktní formulář nereagují a teď už nic nefunguje .
Ti jsem ještě neviděl .
Nevíte jak toto řešit ?
S pozdravem Jan čepera T-Mobile


Požadované řešení

Nechteji mi nikdy vrátit provizi a teď už ani nekomunikují a neda se s nimi spojit žádným způsobem a kontaktní formulář mají na salámu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 15:23, před 6 měsíci

Z popisu stížnosti nevyplývá důvod, pro který by měla být provize vrácena - budeme vycházet z toho, že tento právní nárok existuje.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 13:40, před 30 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.