Společnost


Wireless works

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58537Neodsouhlasená platba Wireless works

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2022, před 6 dny

Petra Kettnerová

Znění stížnosti

Prisla mi sms zprava od o2, ze jsem odsouhlasila jakousi platbu 99 kc za jakesi predplatne wireless works! Nic jsem neodsouhlasila a nic takoveho nechci. Jak mam postupovat v tomto nehoraznem pripade?
Dekuji za radu.
Zdravim
P. Kettnerova
Tel. 720025570


Požadované řešení

Vraceni penez a ukonceni predplatneho


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2022 16:49, před 6 dny

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Spotřebitel také může kontaktovat svého operátora s žádostí o zablokování těchto plateb.

Operátor je pouze zprostředkovatelem, reklamaci je tak nutné podat přímo u společnosti, která předplatné inkasovala.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.