Společnost


Rumble stories s.r.o.

Počet nahlášených stížností:103
Z toho za letošní rok:81
Stále v řešení:69
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#58564Dodané jiné zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2022, před 6 dny

Vlasta Bartlová

Znění stížnosti

Dne 14.6.2022 jsem objednala NANO SPREJ NA OPRAVU LAKU SPREEING, číslo objednávky.4565.
Po otevření nevhodného obalu jsem zjistila, že mi byl dodán jiný sprej - NIUKABANG CAR NANO REPARIRING SPRAY. Samozřejmě bez českého návodu. Na moji žádost o vrácení peněz mi odpověděli, že již nelze, protože je balíček poškozen - otevřen o výměně zboží ani slovo. Webové stránky přestaly fungovat.
Vlasta Bartlová


Požadované řešení

Vrácení všech nákladů.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2022 11:46, před 5 dny

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

Dle § 1837 písm. g) zákona 89/2012 Sb., občanský zákoník, spotřebitel nemůže odstoupit bez udání důvodu od smlouvy o koupi zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit zpátky. Dle České obchodní inspekce "se musí však jednat o hygienický, utěsněný obal, který zboží chrání" (viz blíže na https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/). Nebylo-li zboží v takovém obalu, lze od smlouvy odstoupit bez ohledu na hygienické důvody. Pokud zboží v takovém obalu bylo, je možné odstoupit jen tehdy, nebrání-li tomu hygienické důvody.

Spotřebitel by mohl rovněž využít institut reklamace, pokud zboží nebylo v souladu s objednávkou. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové bezvadné věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.