Společnost


Pju d.o.o.

Počet nahlášených stížností:37
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58567Nejsem spokojená s dodaným zbožím

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2022, před 5 dny

Helena Urbanová

Znění stížnosti

Dobrý den,
objednala jsem si u přenosnou pilu RofHaus na základě reklamy na internetu. S tím, co mi přišlo nejsem spokojená, protože neodpovídá tomu, co je předváděno v reklamě. Pila je nefunkční a nelze s ní řezat. Proto bych chtěla využít 30denní záruky, vrátit jí a žádám zpět peníze.


Produkt

Id-kód zboží: 7949 - R009; název zboží: Přenosná pila RofHaus - 1 ks - cena 1.189,00 Kč


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2022 13:57, před 5 dny

V daném případě se může spotřebitel rozhodnout vadné zboží buď reklamovat nebo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí, rozhodnutí pro jednu z variant ovlivní posouzení práva na úhradu nákladů na přepravu zboží zpět k prodejci.

Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Účelně vynaložené náklady spojené s přepravou zboží hradí v případě oprávněné reklamace prodávající (§ 1924 občanského zákoníku).

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel taktéž právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení. Náklady na přepravu zboží zpět k prodejci hradí spotřebitel.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.