Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:94
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:24
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#58743Agresivní a nevhodné chování řidiče

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2022, před 3 měsíci

Kateřina Hašková

Znění stížnosti

Koupila jsem si lístek na trase Praha-Brno. Aplikace nabízela za příplatek místa v první řadě nahoře s panoramatickým výhledem a možnost příplatku, aby sedadlo vedle nebylo obsazeno. Za obojí jsem si připlatila. Autobus, který přijel byl však obyčejný a daná místa neobsahoval. Nicméně jsem vyhledala místa podle jízdenka, na mém místě seděl pán, který tvrdil, že ho tam posadil řidič. Následně si chtěl sednout vedle mě, tak jsem ho upozornila, že mám zaplacené i druhé sedadlo (služba, kterou Flixbus nabízí), protože jsem potřebovala pracovat a chtěla mít prostor. Načež přišel slovenský řidič a začal na mě křičet, co si dovoluju blokovat sedadlo. Na doklad o zaplaceí nereagoval a pokračoval v agresivním chování (že toto nije možné, čo tu robím a čo si to dovolujem) a ostatním cestujícím říkal, že "ať si to vybaví tuna s paní, čo potrebuje na dvoch mistoch sedieť", následně o mně nahlas mluvil s druhým řidičem, že "čo tu tá vymýšlá, že on on němá gdě sediet a já tu kupujem dve místa". Chování řidiče bylo naprosto nevhodné, urážlivé a za hranicí slušného chování.


Produkt

nedostupnost zaplacených služeb, nevhodné chování řidiče


Požadované řešení

Chtěla bych, aby se k tomu společnost vyjádřila a požaduju vrácení peněz na účet minimálně za zakoupené služby, které nebyly dostupné.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 13:22, před 3 měsíci

Zakoupené služby:
Jestliže služba nebyla provedena ve sjednané kvalitě je možné ji reklamovat. Společnost má povinnost reklamace vyřizovat. Na vyřízení reklamace je stanovena obecně 30denní lhůta.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Zaměstnanec:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.