Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:593
Z toho za letošní rok:74
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

55%
45%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#58868Neoprávněně vyžadované platby za nevyužívané služby po přechodu k jinému operátorovi, klamavé jednání pracovníků na pobočkách!

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.07.2022, před 3 měsíci

Hana Kloučková

Znění stížnosti

Dobrý den,
k tomuto kroku jsem se odhodlala po další SMS s informací o aktualizaci nastavení služeb, jejichž detailní nastavení najdu na stránkách "Můj vodafene", kam se ale už nelze přihlásit!!! Po poslední návštěvě pobočky (již 4. od 5.12.2021), kdy mi konečně moc milá slečna vysvětlila, že mě tři předchozí pracovníci tzv.tahali za nos (mimochodem slečna už skončila, prý nemá žaludek na obchodní praktiky této firmy, čemuž se vůbec nedivím) a odhlásila, zrušila a zařídila mi vše, co se dalo. Dokonce i tu reklamaci mi doporučila.
Zkrátka, převedli jsme si internet, čísla mobilních telefonů i TV k jinému operátorovi. Dne 5.12.2021 jsem vrátila STB. Přiznávám, že si nepamatuji úplně přesně, co mi daný pracovník vykládal, nicméně jsem měla za to, že musím vrátit i router (o čemž mě ujistil i třetí pracovník pobočky v Pražských Arkádách!). Protože jsem hodně pracovně vytížená a k tomu hlava děravá, povedlo se mi router donést až výše zmiňované slečně, tentokráte do OC na Budějovické. A náhle jsem byla informována, že v mém účtu není žádné takové zařízení, které bych měla vrátit vedené, přesto je mi účtovaný pevný internet, který samozřejmě již od 1.12.2021 nevyužívám!!! A já platila, protože jsem si říkala: "Za blbost se platí, zapomínáš, tak holt plať!" Ale částky se navyšovaly, z původních 179Kč se vyšplhaly na 425Kč, ZA NIC!!! Tuto reklamaci zasílám doporučeně s dodejkou i na sídlo firmy. Děkuji za možnost vyjádření se na Vašich stránkách.


Požadované řešení

Pevně věřím, že se dohodneme na refundaci neoprávněných plateb bez součinnosti ČOI, ČTÚ a nebo soudu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2022 10:53, před 3 měsíci

V případě zrušení služeb se zpravidla jedná o výpověď. V takovém případě po zaslání výpovědi nastane tzv. výpovědní doba, během které strany musí plnit své povinnosti zavedené smlouvou (lze se dohodnout jinak - například dřívější ukončení apod.).

Jestliže se opravdu jednalo o výpovědní dobu a spotřebitelka mohla nadále užívat služby (v tomto případě internet), je povinna za ně hradit poplatky. Je však možné se domluvit se společností například na přiměřené slevě, avšak nelze ji právně nárokovat.

Pokud by se o výpovědní dobu nejednalo, mohlo by se jednat o poplatek za zapůjčení routeru, avšak ten by musel být předem sjednán.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
21.7.2022 09:06, před 3 měsíci

Dobrý den, paní Kloučková, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Pokud jste již reklamaci podávala, vyčkejte, prosím, na vyjádření našich specialistů. Věřím, že se vše vyřeší k oboustranné spokojenosti. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.7.2022 19:00, před 3 měsíci


Hana Kloučková

Dobrý den paní Pilná,
stížnost jsem zaslala na datovou stránku společnosti Vodafone a.s., na kterou jsem do své datové schránky dostala odpověď 20.7.2022 v 17:28h., kde mi bylo sděleno, že žádnou chybu nevidí, že jsem se operátorce zmínila, cituji: " že v případě, že se rozhodnete zrušit i pevný internet, ozvete se. Poté jste nás kontaktovala 29. 6. 2022 s výpovědí internetu." ALE TO NENÍ PRAVDA!!! Před uvedeným datem 29.6.2022 jsem byla 3x!!! osobně na Vašich pobočkách a pracovníci mě uváděli v omyl, tvrdily, že platím za pronájem routeru, o pevném internetu nepadlo ani slovo!!! A přesto, že mi Vaše moc milá a ochotná bývalá pracovnice zrušila pevný internet, tak mi 7.7.2022 přišla SMS o aktivaci jakýchsi služeb, o nichž se více dozvím na jakémsi odkazu, kam se mi nepodařilo přihlásit. Promiňte, ale proč mám ztrácet čas nad něčím, co jsem si neobjednala?!? K završení mého rozčarování nad jednáním Vaší společnosti, mi 20.7.2022 opět přišla SMS s vyúčtováním na 174Kč. Vážně Vám toto jednání přijde korektní?!?!?! Mě tedy ne a přestože jsem mírumilovný člověk, nesnáším konflikty a jsem vstřícná, tak toto už mne opravdu zvedlo ze židle. S pozdravem Bc. Hana Kloučková

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2022 17:33, před 2 měsíci

Děkujeme stranám za součinnost.

Protože reakce spotřebitelky míří na společnost, přeřazujeme na ni stížnosti, aby se k novým skutečnostem mohla vyjádřit.

Reakce společnosti

Publikováno
3.8.2022 06:17, před 2 měsíci

Dobrý den, paní Kloučková, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Mrzí mě, pokud došlo k nedorozumění v přímé komunikaci na prodejním místě, což bohužel prověřit nedokážeme. Pokud už jste tuto záležitost řešila reklamací, která ale byla zamítnuta, jedná se o naše konečné rozhodnutí. Je mi to líto, ale v tom případě Vám nemůžeme vyjít vstříc. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2022 15:41, před 14 dny

S ohledem na výše uvedené vyjádření společnosti stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.