Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
před Vánoci byl dceři zakoupen mobilní telefon Xiaomi Redmi 4X 3GB/23GB, zlaté barvy. Bohužel během půl roku už na něm nefunguje skoro nic.
Teď už ani nejde nabít. Dotykové ovládání jde na několikrát atd. Je hodně pomalý. Proto bychom ho rádi reklamovali a rádi bychom navrácení financí. Vypadá to, jako by byl telefon už někdy v provozu, ale byl koupený jako nový dne 29.12.21.
Vzhledem k tomu, že ho používala dcera, tak jsme nedostatky telefonu zjišťovali postupně a až nyní není funkční a k dispozici vůbec. Jak je možné řešit reklamaci?
Klidný den. Děkuji pěkně za zprávu. Lucie Lím
Telefon nereaguje na poprvé - dotyk se musí opakovat než mobil zareaguje. Je opravdu hodně pomalý. Nyní nelze vůbec nabít.
Vrácení financí.
|
Tweet |