Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#58908Nedodání kompletní objednávky dělené do dvou částí z online Lidl shopu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2022, před rokem

Petr Kašpárek

Znění stížnosti

Objednávka ze dne: 25.06.2022
Číslo objednávky: ***
Číslo zákazníka: ***

1 x Komoda Stockholm – set component 1/2
Číslo výrobku: 100349876

Dne 25.06.2022 jsem objednal na Lidl shopu komodu Stockholm:

Vážený zákazníku, vážená zákaznice,
děkujeme za Váš zájem o naši nabídku a přejeme Vám mnoho radosti s našimi výrobky. Níže naleznete přehled
fakturovaného zboží.

Dodací adresa:
***

Komoda Stockholm

Celkem k úhradě 3299,00

Zvolený způsob platby: Platba platební kartou Kč 3299,00

Celá částka byla uhrazena platební kartou. Cca 01.07.2022 jsem od přepravce převzal zásilku skládající se z jedné krabice, přičemž až po rozbalení jsem zjistil, že objednávka nebyla dodána kompletní neboť se sestává z dvou balení 1/2 a 2/2. Na zákaznické lince Lidlu ze dne 02.07.2022 jsem byl ujištěn, že druhá část bude doslána nejpozději do 08.07.2022.

Dne 09.07.2022 jsem z Lidl shopu obdržel e-mail označený jako "Přijetí vratky" v tomto znění:

Vážený zákazníku, vážená zákaznice,

dne 08.07.2022 jsme obdrželi zásilku s níže vyjmenovaným vráceným zbožím. Nyní projde vrácené zboží systémovou kontrolou a po schválení obdržíte e-mailem dobropis.

V případě, že jste kupní cenu za vrácené zboží již uhradil/a, bude Vám vrácena v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami. Vrácení peněžních prostředků proběhne zpravidla do 7 dnů.

Pokud jste platili kartou předem, bude částka vrácena na účet vázaný na využitou platební kartu. V případě platby na dobírku Vám zašleme email s dotazem, na jaký účet Vám máme částku poslat.

Pokud jste nám vrátil/a veškeré zboží z původní objednávky, vrátíme Vám samozřejmě také vynaložené prostředky za přepravu, případně poplatek za platbu dobírkou.

Celková částka:
- 1649,00 Kč


1. položka
1 x Livarno Home Komoda Stockholm – set component 1/2
Číslo výrobku: 100349876
Jednotková cena Cena
- 1649,00 Kč - 1649,00 Kč

Dnes jsem opět volal na zákaznickou linku a dozvěděl jsem se, že byla provedena vratka druhé části objednávky - neví se kým, ale rozhodně né mnou.
Jsem v situaci, kdy jsem zaplatil celou kupní cenu, byla mi dodána pouze poloviny výrobku, druhá polovina, respektive její dodání bylo záhadným způsobem stornováno v rámci vratky.

Alarmující na celé situaci je to, že Lidl ačkoli nedodal kompletní výrobek, hodlá vrátit částku rovnající se polovině kupní ceny, tedy jednu krabici jste si převzal a tu si necháme zaplatit a druhou ačkoli nemůžete komodu sestavit, neboť vám chybí polovina dílů, tu už nedodáme, ale vrátíme vám polovic peněz.

Na infolince se mi dnes nedostalo pomoci, pouze info, že k chybě asi došlo někde ve skladu a nabídky absurdních řešení:
1) vrátit již převzatou první část výrobku - já ovšem od smlouvy v 15 dnech neodstoupil a v podmínkách je uvedeno, že zboží má být v původním nepoškozeném obalu (bylo rozbaleno a až po rozbalení zjištěno, že byl dodán pouze část výrobku), kdy je potřeba opětovně zdůraznit, že nebyl dodán kompletní výrobek a v tomto případě se nejedná o odstoupení od smlouvy, ale pochybení Lidl shopu.
2) Ještě absurdnější věc. Provést novou objednávku celého zboží a od přepravce převzít pouze polovinu, tedy nedodanou krabici...Chápu, že paní hledala nějaké řešení, ale toto je už trochu příliš.


Produkt

1 x Livarno Home Komoda Stockholm – Číslo výrobku: 100349876


Požadované řešení

Dodání kompletního výrobku, nebo vrácení celé zaplacené částky (polovina komody je jaksi k ničemu)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému