Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
Objednávka ze dne: 25.06.2022
Číslo objednávky: ***
Číslo zákazníka: ***
1 x Komoda Stockholm – set component 1/2
Číslo výrobku: 100349876
Dne 25.06.2022 jsem objednal na Lidl shopu komodu Stockholm:
Vážený zákazníku, vážená zákaznice,
děkujeme za Váš zájem o naši nabídku a přejeme Vám mnoho radosti s našimi výrobky. Níže naleznete přehled
fakturovaného zboží.
Dodací adresa:
***
Komoda Stockholm
Celkem k úhradě 3299,00
Zvolený způsob platby: Platba platební kartou Kč 3299,00
Celá částka byla uhrazena platební kartou. Cca 01.07.2022 jsem od přepravce převzal zásilku skládající se z jedné krabice, přičemž až po rozbalení jsem zjistil, že objednávka nebyla dodána kompletní neboť se sestává z dvou balení 1/2 a 2/2. Na zákaznické lince Lidlu ze dne 02.07.2022 jsem byl ujištěn, že druhá část bude doslána nejpozději do 08.07.2022.
Dne 09.07.2022 jsem z Lidl shopu obdržel e-mail označený jako "Přijetí vratky" v tomto znění:
Vážený zákazníku, vážená zákaznice,
dne 08.07.2022 jsme obdrželi zásilku s níže vyjmenovaným vráceným zbožím. Nyní projde vrácené zboží systémovou kontrolou a po schválení obdržíte e-mailem dobropis.
V případě, že jste kupní cenu za vrácené zboží již uhradil/a, bude Vám vrácena v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami. Vrácení peněžních prostředků proběhne zpravidla do 7 dnů.
Pokud jste platili kartou předem, bude částka vrácena na účet vázaný na využitou platební kartu. V případě platby na dobírku Vám zašleme email s dotazem, na jaký účet Vám máme částku poslat.
Pokud jste nám vrátil/a veškeré zboží z původní objednávky, vrátíme Vám samozřejmě také vynaložené prostředky za přepravu, případně poplatek za platbu dobírkou.
Celková částka:
- 1649,00 Kč
1. položka
1 x Livarno Home Komoda Stockholm – set component 1/2
Číslo výrobku: 100349876
Jednotková cena Cena
- 1649,00 Kč - 1649,00 Kč
Dnes jsem opět volal na zákaznickou linku a dozvěděl jsem se, že byla provedena vratka druhé části objednávky - neví se kým, ale rozhodně né mnou.
Jsem v situaci, kdy jsem zaplatil celou kupní cenu, byla mi dodána pouze poloviny výrobku, druhá polovina, respektive její dodání bylo záhadným způsobem stornováno v rámci vratky.
Alarmující na celé situaci je to, že Lidl ačkoli nedodal kompletní výrobek, hodlá vrátit částku rovnající se polovině kupní ceny, tedy jednu krabici jste si převzal a tu si necháme zaplatit a druhou ačkoli nemůžete komodu sestavit, neboť vám chybí polovina dílů, tu už nedodáme, ale vrátíme vám polovic peněz.
Na infolince se mi dnes nedostalo pomoci, pouze info, že k chybě asi došlo někde ve skladu a nabídky absurdních řešení:
1) vrátit již převzatou první část výrobku - já ovšem od smlouvy v 15 dnech neodstoupil a v podmínkách je uvedeno, že zboží má být v původním nepoškozeném obalu (bylo rozbaleno a až po rozbalení zjištěno, že byl dodán pouze část výrobku), kdy je potřeba opětovně zdůraznit, že nebyl dodán kompletní výrobek a v tomto případě se nejedná o odstoupení od smlouvy, ale pochybení Lidl shopu.
2) Ještě absurdnější věc. Provést novou objednávku celého zboží a od přepravce převzít pouze polovinu, tedy nedodanou krabici...Chápu, že paní hledala nějaké řešení, ale toto je už trochu příliš.
1 x Livarno Home Komoda Stockholm – Číslo výrobku: 100349876
Dodání kompletního výrobku, nebo vrácení celé zaplacené částky (polovina komody je jaksi k ničemu)
|
Tweet |