Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:94
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:24
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#59016Nespokojenost se službami

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2022, před 3 měsíci

Kateřina Medunová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem s dcerami jela vaším autobusem z Prahy Černý Most.Nejenže měl 40 min.zpoždení, ale v autobusu neskutečný nepořádek, nedýchatelno a místo na stanovišti č.4,zastavil na č.6. Pokud bychom se nešli podívat, tak by odjel. Nezlobte se na mě, ale ve 22století, takové služby...? Upřímně jsem dost naštvaná.
S pozdravem
Medunová


Požadované řešení

Žádám o kompenzaci, za takové služby opravdu nehodlám platit plnou cenu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2022 13:43, před 3 měsíci

Jestliže služba nebyla provedena ve sjednané kvalitě je možné ji reklamovat. Společnost má povinnost reklamace vyřizovat. Na vyřízení reklamace je stanovena obecně 30denní lhůta.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.