Společnost


NanoTrend s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5913Neprovedení zaplacené služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2015, před 8 lety

Hana Šimková

Znění stížnosti

V roce 2014 12.května jsem zaplatila zálohu 500,-Kč na službu - snímek+řešení problému úniku tepla na základě letáku firmy NanoTrend s.r.o. Po té mi zavolali, že je na snímkování teplo a tedy měření proběhne na podzim nebo v zimě v topné sezóně. Do dnes neprojevili žádnou činnost. Volala jsem na telefonní čísla uvedené v letáku a na faktuře, ale ty již neexistují a jiné číslo dohledat nejde! Tímto se připojuji ke stížnosti na výše uvedenou firmu.


Požadované řešení

Vrácení zálohy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2015 12:20, před 8 lety

Pokud služba nebyla poskytnuta ve sjednaném termínu, ocitla se společnost v prodlení. Spotřebitel může od smlouvy odstoupit za podmínek uvedených v § 1978 občanského zákoníku. Zakládá-li prodlení jedné ze smluvních stran nepodstatné porušení její smluvní povinnosti, může druhá strana od smlouvy odstoupit poté, co prodlévající strana svoji povinnost nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou jí druhá strana poskytla výslovně nebo mlčky. Oznámí-li věřitel dlužníkovi, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li společnost na e-maily, doporučujeme písemnou komunikaci. Projev vůle, který je učiněn vůči nepřítomné osobě, působí až od okamžiku, kdy jí dojde. U poštovní přepravy na rozdíl od elektronické komunikace platí fikce doručení, i když si adresát poštu nepřevezme. Zásilku doporučujeme zasílat doporučeně, nejlépe s dodejkou.

Je-li poškozených více, doporučujeme zvážit podání trestního oznámení. V současné době neprobíhá insolvenčí řízení. Doporučujeme však insolvenční rejstřík sledovat a v případě, že bude řízení opět zahájeno, je vhodné svou pohledávku přihlásit.

Vzhledem k tomu, že se nám se společností nepodařilo navázat kontakt, jsme nuceni stížnost uzavřít.