Společnost


Leo Express Global a.s.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#59258Vrátenie peňazí namiesto kreditov

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2022, před 26 dny

Peter Stuchlik

Znění stížnosti

Dobry den,

Musel som kvôli zrusenemu koncertu stornovať svoje lístky v hodnote 229,65€. Následne som zistil, že namiesto peňazí mi pripísali kredity. Pri registrácii som si nevšimol, že súhlasím s niečím takým a keďže táto cesta bola jednorazová záležitosť,( vlakmi necestujem), tak by som s tým ani nikdy nesúhlasil. Nezdá sa mi fér, aby mi niekto kvôli nepozornosti nevrátil tak vysokú sumu!

S pozdravom,

Peter Stuchlik


Produkt

Lístky na vlak Leoexpress


Požadované řešení

Vrátenie peňazí na účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2022 10:02, před 21 dny

Dle ustanovení § 41 odst. 1 písm. a) vyhlášky č. 175/2000 Sb., o přepravním řádu, platí, že nenastoupí-li cestující s platným jízdním dokladem pro jednotlivou jízdu cestu z důvodů na své straně, má právo na vrácení zaplaceného jízdného, jestliže nepoužitý jízdní doklad dopravci vrátí jde-li o veřejnou drážní osobní dopravu na dráze celostátní nebo na dráze regionální, nejpozději v den na ní uvedený jako den nástupu jízdy nebo potvrdil-li dopravce nejpozději v tento den nevyužití jízdního dokladu, a při částečném nevyužití jízdního dokladu pro jednotlivou jízdu má v takovémto případě právo na vrácení jízdného za neprojetý úsek cesty.

Výše uvedené ustanovení má být dle našeho názoru interpretováno tak, že vrácením jízdného se rozumí vrácení peněžních prostředků v situaci, kdy cestující jízdenku hradil rovněž peněžními prostředky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
2.8.2022 08:36, před 15 dny

Dobrý den, abych mohla celou situaci prověřit, potřebuji číslo Vaši jízdenky, prosím tedy o její zaslání. Mnohokrát děkuji. Müllerová Michaela

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.8.2022 14:27, před 15 dny


Peter Stuchlik

Dobry den,

Posielam požadované údaje:
***
***
Peter Stuchlik

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2022 17:19, před 15 dny

Děkujeme stranám za součinnost.

Čísla jízdenek byly přesunuty do "referenčních údajů", aby nemohly být zneužity.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na konkrétní situaci.

Reakce společnosti

Publikováno
3.8.2022 11:04, před 14 dny

Vážený pane Stuchlik,

Děkuji za doplnění informací. Po přezkoumání celé situace a individuálním posouzení jsem se rozhodla Vám částku za jízdenky vrátit stejným způsobem, jakým jste jízdenky hradil a to se storno poplatkem 1,3 euro za každou stornovanou jízdenku. Platba bude připsána do 4-5 pracovních dní. S pozdravem Michaela Müllerová

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.8.2022 19:39, před 13 dny


Peter Stuchlik

Dobry den,

Dakujem pekne za pomoc dTest, a Leo Expressu za kladne vybavenie mojej sťažnosti.
P.S.:Leo Express by malo maximálne zvýrazniť, že po registrácii budú finančne prostriedky v pripadne storna lístka vrátené formou kreditu a nie finančne prostriedky! Inak firma pôsobí ako tzv Šmejdi.

S Pozdravom,

Peter Stuchlik

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2022 09:39, před 13 dny

Děkujeme stranám za součinnost.

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody.