Společnost


Martina Nebeská

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#59315Nereagování na reklamaci - e-shop nebenabytek.cz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2022, před 2 měsíci

Jindřiška Riesnerová

Znění stížnosti

Dne 18.8.2021 jsem zakoupila v e-shopu sedačku, platila jsem převodem z účtu, dovezena byla v říjnu 2021. Po chvilce používání se ulomila jedna noha. Dne 16.3.2022 jsem napsala email, kde jsem toto reklamovala. Nikdo se neozval. Toto jsem opakovala ještě několikrát, do dnešního dne se nikdo neozývá.


Požadované řešení

Nohy jsou prodělané pouze hřebíčky a nelze tato vada opravit tak, aby nohy držely, proto bych chtěla zboží vrátit.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2022 09:44, před 2 měsíci

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2022 12:23, před 2 měsíci

Dobrý den, bohužel neevidujeme žádný e-mail s Vaší reklamací - prosím o jeho opětovné zaslání - zřejmě nám nedorazil. Zadejte prosím požadavek na jeho přečtení, který potvrdíme - tak budete mít jistotu, že nám Vaše reklamace byla doručena.
děkuji Nebe nábytek.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2022 13:55, před 15 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.9.2022 15:28, před 15 dny


Jindřiška Riesnerová

Hodnocení:

Komentář: Nohy sedačky byly opraveny, nicméně to trvalo hodně dlouho a bez pomoci dTestu by se reklamace nezdařila.