| Počet nahlášených stížností: | 820 |
| Z toho za letošní rok: | 36 |
| Stále v řešení: | 5 |
68%
32%
Dobrý den,
ráda bych věděla proč ve Vaši prodejně v Unhošti neni sleva na kočičí kapsičky Coschiba. Děkuji za odpověď Moučková
Coschiba
Odpověď
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V daném případě stížnost přeřazujeme přímo na společnost k zodpovězení dotazu spotřebitelky.
Dobrý den, paní Moučkova. Mrzí nás, že jste neměl možnost zakoupit si kapsičky pro kočky. Je například možné, že již došlo k vyprodaní. V takovém případě vždy doporučujeme zeptat se kolegů přímo v prodejně, kde Vám budou sděleny bližší informace.Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.