Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:650
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

74%
26%
Toto skore je založeno na 121 stížnostech.

#59367Chybějící i sleva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2022, před 8 měsíci

Marcela Moučkova

Znění stížnosti

Dobrý den,

ráda bych věděla proč ve Vaši prodejně v Unhošti neni sleva na kočičí kapsičky Coschiba. Děkuji za odpověď Moučková


Produkt

Coschiba


Požadované řešení

Odpověď


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2022 14:21, před 8 měsíci

V daném případě stížnost přeřazujeme přímo na společnost k zodpovězení dotazu spotřebitelky.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2022 15:29, před 8 měsíci

Dobrý den, paní Moučkova. Mrzí nás, že jste neměl možnost zakoupit si kapsičky pro kočky. Je například možné, že již došlo k vyprodaní. V takovém případě vždy doporučujeme zeptat se kolegů přímo v prodejně, kde Vám budou sděleny bližší informace.Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemný den. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2022 22:59, před 7 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2022 15:01, před 5 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.