Společnost


Martin Jaroš

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#5943Nevrácení peněz za stornovanou objednávku v zákonné lhůtě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2015, před 6 lety

Markéta Prokešová

Znění stížnosti

Dobrý den,
podávám stížnost na výše uvedenou firmu za nekorektní chování. Nejenže nereagují na emaily a nezvedají uvedený telefon, nekomunikují, ale hlavně nevrátili peníze v zákonné lhůt, ač mi to bylo přislíbeno.
9.12. 2014 - jsem objednala zboží přes e-shop (napsáno k dodání 7 dnů z EU)
13. 1. 2015 - stále zboží nedodáno (info o tom, že není na skladě jsem sice dostala, ale na mou žádost o odstoupení od "smlouvy" bylo řečeno, že mohu stornovat objednávku až po uplynutí 30 dní),
13.1.2015 - STORNO OBJEDNÁVKY
13.2.2015 - peníze stále nejsou na mém účtě, nekomunikují, nereagují na žádné pokusy o dohodu, napsány 4 emaily se žádostí o vysvětlení či podání informací o úhradě vratky - všechny bez odpovědi


Produkt

flip pouzdro pro Sony Xperia L - 12 - Cena 399 Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz za nedodané zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2015 16:03, před 6 lety

Pokud prodávající nevrátil částku v uvedeném termínu, doporučujeme spotřebiteli prodávajícího písemně vyzvat k vrácení peněz ve lhůtě, která by neměla být kratší než 7 dnů. Pokud spotřebitelka nemá odezvu na stornování objednávky, možná by bylo vhodné zaslat nejdříve písemné odstoupení od smlouvy z důvodu prodlení s dodaným zboží. Výzvu doporučujeme zaslat písemně, nejlépe s dodejkou. Po marném uplynutí lhůty by bylo nutné nárok vymáhat soudní cestou.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2015 19:10, před 6 lety

Dobrý večer, Paní Prokešová si věci trochu přibarvila,ale jelikož zákazník má vždy pravdu, nebudeme se k věci vyjadřovat. Platbu má paní Prokešová zpět, potvrdila nám to i v emailu,ale ono je těžké dopsat že je vyřešeno. To tak už chodí.

Hezký večer, Lenka Jarošová


Markéta Prokešová

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.3.2015 19:20, před 6 lety

Dnes jsem sem napsala, že peníze došly, Paní Jarošová jako prodávající neumí počítat, od 13. ledna přišly peníze až dnes, tj. 5.3. což určitě nesplňuje zákonnou lhůtu 14 dní. O nic jiného mi nešlo Já reagujiokamžitě na každý impuls, kdežto druhá strana reaguje jen v případě stížnosti či hrozby ČOI. Dokud nedošlo na podání stížnosti na Vaše stránky nebyla z její strany žádná reakce na dotazy ohledně vrácení peněz.
Peníze jsem dnes dostala po téměř dvou měsících neomalené komunikace, a jsem ráda, že už s touto firmou nemusím mít nic společného.
Prokešová Markéta

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2015 09:04, před 6 lety

Stížnost tedy považujeme za vyřešenou.