Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:362
Z toho za letošní rok:28
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#59637Falešné slevy

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2022, před 7 dny

Antonín Šiller

Znění stížnosti

Dobrý den,

dost často navštěvuji prodejce Billa a nemohu si nevšimnout dle mého názoru vzrůstají počet "falešných slev" konkrétně produkt Knorr Písmenková polévka, o které mi Billa tvrdí, že původní cena je 39,90Kč. Dle mého názoru naprostá lež zákazníkovi-a z takto uměle vytvořené ceny (která nikdy na regálu nebyla) se poté udělá významná sleva na nějakých 23Kč. Tuto praktiku slev z neexistujících nejvyšších cen mi potvrdil i personál obchodu(!) Za sebe jsem si jitá, že takových produktů má Billa v nabídce více a vlastně je to podvod na zákazníka.


Požadované řešení

Zanechání praktiky slev z neexistujících nejvyšších cen.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2022 10:09, před 6 dny

Jestliže má spotřebitel podezření na nekalé praktiky ohledně uvádění slev, může podat podnět České obchodní inspekci (formulář je dostupný zde: www.coi.cz/podatelna).

Na tuto problematiku již reagují i zákonodárci - novela zákona o ochraně spotřebitele by měla obsahovat ustanovení, které bude prodejcům ukládat povinnost počítat slevu od nejnižší ceny za posledních 30 dnů. Nebude tak možné cenu uměle navýšit a následně uvádět vyšší slevy.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.