Počet nahlášených stížností: | 362 |
Z toho za letošní rok: | 28 |
Stále v řešení: | 22 |
Dobrý den,
dost často navštěvuji prodejce Billa a nemohu si nevšimnout dle mého názoru vzrůstají počet "falešných slev" konkrétně produkt Knorr Písmenková polévka, o které mi Billa tvrdí, že původní cena je 39,90Kč. Dle mého názoru naprostá lež zákazníkovi-a z takto uměle vytvořené ceny (která nikdy na regálu nebyla) se poté udělá významná sleva na nějakých 23Kč. Tuto praktiku slev z neexistujících nejvyšších cen mi potvrdil i personál obchodu(!) Za sebe jsem si jitá, že takových produktů má Billa v nabídce více a vlastně je to podvod na zákazníka.
Zanechání praktiky slev z neexistujících nejvyšších cen.
|
Tweet |
Jestliže má spotřebitel podezření na nekalé praktiky ohledně uvádění slev, může podat podnět České obchodní inspekci (formulář je dostupný zde: www.coi.cz/podatelna).
Na tuto problematiku již reagují i zákonodárci - novela zákona o ochraně spotřebitele by měla obsahovat ustanovení, které bude prodejcům ukládat povinnost počítat slevu od nejnižší ceny za posledních 30 dnů. Nebude tak možné cenu uměle navýšit a následně uvádět vyšší slevy.