Společnost


eYello CZ, k.s.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#59727Neprávněná výše záloh na plyn

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2022, před rokem

Eva Urbanová

Znění stížnosti

Dobrý den,

otec přešel k dodavateli Yello. Bohužel podepsal pánovi, který přišel k němu do bytu, smlouvu.
Yello převzala otce od Comfort Energy.

Aniž by byl proveden skutečný odečet plynu, přišlo otci vyúčtování, kde byl uveden chybný stav plynoměru počáteční i konečný. Byla mu vyčíslena záloha 2600 čtvrtletně. Otec využívá pouze dvě plotýnky na ohřívání a to cca 2x týdně.

Vyúčtování jsme reklamavovali a společností Yello bylo vytvořeno nové na základě fotografie skutečného stavu plynoměru. Zálohy však nebyly změněny. Do dnešního dne otec musel zaplatit zálohy dle předpisu, aby mu nebyl odebrán plynoměr. Na žádost o snížení záloh zareagovala společnost tím, že zálohy mohou být sníženy na 2100 čtvrtletně. I taková částka mnohonásobně převyšuje spotřebu plynu v bytové jednotce a otec s ní nesouhlasí.

Jak se může této situaci bránit? Otci je 78 let a je důchodce a žije z důchodu.

Děkuji za informaci, Eva Urbanová, dcera


Požadované řešení

Mimořádné vyúčtování skutečné spotřeby a snížení záloh podle této spotřeby.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému