Společnost


General Energy a.s.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:26
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#59747Reklamace k platbam

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2022, před 10 měsíci

Bozena Cihalova

Znění stížnosti

Byla mi poslána faktura vyúčtování elektřiny, kde nejsou zaneseny všechny platby jim odeslané. Nezvedaji telefon, a není možné se spojit. Odeslán mail, s dolezenymi inkas. Lístky.


Požadované řešení

Doplatek svých penez


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2022 16:45, před 10 měsíci

Pokud spotřebitel nesouhlasí se zaslaným vyúčtováním, měl by uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace elektřiny náleží spotřebiteli náhrada ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2022 11:40, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.