Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:94
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:24
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#59839Bus

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2022, před měsícem

Sandra Míková

Znění stížnosti

Dobrý den ,dnes jsem měla jet s vaším společnosti do Plzně.Na místě jsem byla v 17 35 a autobus měl odjezd v 17 40.Autobus nikde nebyl Šla jsem se zeptat k vaší přepážce kde byl pan arogantní.A rekl5 mi ze5 si mam5 dojet na Zličín.S vaší spokojenosti jsem jela naposledy!


Požadované řešení

Vrácení peněz mi


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2022 16:14, před měsícem

Jestliže služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je možné ji reklamovat. V uvedeném případě bude nutné posoudit, zda (a případně jakým způsobem) společnost o změně odjezdového místa informovala.

Pokud o této skutečnosti neinformovala a spotřebitel svou jízdenku neuplatnil, mohl by mít nárok na vrácení jízdného, neboť službu nemohl využít pro nesplnění informační povinnosti podnikatele. Zároveň by mohl požadovat zvýšené náklady, které mu vznikly z důvodu tohoto porušení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.