Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#59860Neposkytnuté asistenční služby v zahraničí

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2022, před měsícem

Jaroslav Šrédl

Znění stížnosti

Dobrý den,

v prosinci 2021 jsme posíli žádost o pomoc při podání stížnosti na společnost ŠKODA AUTO, a.s. prostřednictvím ČOI. Protože jsme od Vás neobdrželi žáddné vyjádření, obrátili jsme se na ČOI přímo sami. Nevím, zda naše původní žádost byla doručena a proto Vám posíláme v příloze text ještě jednou.

Vzhledem k tomu, že nám ČOI dala předběžné vyjádření, že nevidí velkou šanci na úspěch, rádi bychom zkusili ještě uplatnit stížnost přes D Test.

Předem děkuji

S pozdravem

Jaroslav Šrédl


Produkt

Asistenční služba společnosti ŠKODA AUTO - v rámci naší dovolené ve Francii nám nebyla poskytnuta adekvátní asistenční služba, tj posouzení závady na místě poruchy, ze strany společnosti ŠKODA AUTO. Tato skutečnost nám způsobila dodatečné náklady, které jsme museli uhradit z vlastních zdrojů. Celou situaci a postup naší komunikace mohu doložit elektronicky přes email.


Požadované řešení

refundace nákladů vzniklých z titulu neposkytnutí asistenční služby


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2022 09:41, před měsícem

Ze stížnosti nevyplývá, zda spotřebitel uzavřel smlouvu o poskytování asistenčních služeb přímo se ŠKODA AUTO a. s., nebo byly asistenční služby součástí pojištění vozidla. Podmínky a rozsah poskytování asistenčních služeb jsou zpravidla upraveny v pojistné smlouvě, případně lze dohledat informace na webu příslušné pojišťovny.

Pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou a podmínkami asistence, je třeba tuto reklamovat u subjektu, s nímž spotřebitel uzavřel smlouvu. Byla-li asistence sjednána v rámci pojištění vozidel, uplatní spotřebitel reklamaci u pojišťovny.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.