Společnost


Spojka Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#6030Zaplacený zájezd do Chorvatska na stránce Brana slev

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2015, před 5 lety

Romana Štorkova

Znění stížnosti

Dne 7.7.2014 jsem byla vyzvána k zaplaceni zalohy na zajezd do chorvatska prez stranku Brana slev

Bránaslev.cz, Výzva k platbě, objednávka č. 1401134442, 12360 Kč

Bránaslev.cz

Výzva k platbě, objednávka č. 1401134442






Jak již asi víte, náš tým mění značku na Bránaslev.cz! Pokud jste si objednali na www.zapakatel.cz, máme veškeré potřebné údaje, a Vaše vouchery jsou platné. Jen se nelekejte, když budeme komunikovat jako Bránaslev.cz. Věříme, že s námi budete stejně jako v minulosti maximálně spokojení!.



Děkujeme za objednávku slevy “Týden v Chorvatsku“. Prosím uhraďte objednávku převodem na náš účet:



Číslo účtu: 2809229028
Kód banky: 5500
Variabilní symbol: 1401134442
Částka: 12360 Kč


Není recurring Ihned po obdržení platby Vám zašleme email s instrukcemi, jak si vyzvednout zaplacený voucher a čerpat Vámi zvolené zboží či služby.

V případě jakýchkoli dotazů či problémů nás kontaktujte na adrese nakup@branaslev.cz.

Bránaslev.cz děkuje za Vaši podporu!


Vše jsem uhradila podle instukci a obdržela jsem emal,tohoto znení


Objednávka č. 1401134442 - zaplacena






Jak již asi víte, náš tým mění značku na Bránaslev.cz! Pokud jste si objednali na www.zapakatel.cz, máme veškeré potřebné údaje, a Vaše vouchery jsou platné. Jen se nelekejte, když budeme komunikovat jako Bránaslev.cz. Věříme, že s námi budete stejně jako v minulosti maximálně spokojení!.



Vaše objednávka č. 1401134442 za slevu “Týden v Chorvatsku“ byla v pořádku zaplacena.


•1 x 4 varianta Kemp Porat - stany s autobusovou dopravou - 3090 (Termín: 08.08. – 17.08. 2014) - Zobrazit voucher
•1 x 4 varianta Kemp Porat - stany s autobusovou dopravou - 3090 (Termín: 08.08. – 17.08. 2014) - Zobrazit voucher
•1 x 4 varianta Kemp Porat - stany s autobusovou dopravou - 3090 (Termín: 08.08. – 17.08. 2014) - Zobrazit voucher
•1 x 4 varianta Kemp Porat - stany s autobusovou dopravou - 3090 (Termín: 08.08. – 17.08. 2014) - Zobrazit voucher


V případě jakýchkoli dotazů či problémů nás kontaktujte na adrese nakup@branaslev.cz.

Bránaslev.cz děkuje za Vaši podporu!

po obdrženi těchto informaci mi Ck

ADRIALAND s.r.o.

Údolní 11, CZ 602 00 Brno

tel. +420 542 321 322

fax +420 542 211 628

informovala o tom,že musim provest platbu znovu,jelikož stranka brana slev jim mnou uhrazene peníze nezaslala ..zajezd jsem uhradila jiz u ck s tim,ze peníze které jsem uhradila brane slev mi budou vraceny dokonce mi prisel emal.z jmenovane stranky
Dobrý den,



vše předávám na reklamační oddělení k vyřešení. Do 14 dní Vás bude

reklamační oddělení kontaktovat. Děkuji za pochopení.



S pozdravem

Sandra Brána slev
To bylo 10.7.2014 od te doby nic zdny kontakt ani peníze.Pokud mi někdo poradi jak postupovat dal budu rada


Produkt

zajezd chorvatsko kemp Porat


Požadované řešení

Chci vrátit zalohu ve výši 12360kč a jsem ochotna se pripojit k hromadne žalobě


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2015 14:59, před 5 lety

Na společnost podaný insolvenční návrh byl odmítnut, to znamená, že je nyní možné uplatnit pohledávku u soudu. Není ale vyloučeno, že insolvenční návrh bude opět podán. Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby insolvenční rejstřík sledoval.

V tomto případě záleží mimo jiné na obchodních podmínkách, jakým způsobem upravovaly vzájemné vztahy stran. Obecně se dá dovodit, že byl-li voucher již uplatněn, měli by spotřebitelé vymáhat dodání zboží či poskytnutí služeb zejména na samotném dodavateli, přesto však určitou míru odpovědnosti nese i slevový portál. Zvláště za situace, kdy spotřebitelům nejsou známy vzájemná práva a povinnosti slevového portálu a jeho dodavatelů a jejich vztah je pro zákazníky netransparentní. Právní normy totiž neříkají jednoznačně, jak má poskytování zboží či služeb na základě voucheru probíhat. Slevový portál se staví do role zprostředkovatele. Jedná však se zákazníky vlastním jménem, prezentuje nabídky jiných dodavatelů, vystavuje zákazníkům vouchery a inkasuje od nich peníze. Spotřebitel tak má dojem, že uzavírá smlouvu se slevovým portálem a dodavatelům pak předkládá pouze voucher.