Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#60494Neobdržení odjezdového balíčku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.09.2022, před 5 měsíci

Ivana Fischerová

Znění stížnosti

Při ranním odjezdu ve 4.40 z hotelu Q Premium Turecko jsme neobdrželi snídaňový balíček pro 2osoby s vysvětlením že hotel má přísný zákaz Čechům vydat balíčky pro zdravotní problémy některých ubytovaných ale tuto službu jsme měli zaplacenou proto žádám o vrácení poměrné částky za neobdržení tohoto balíčku


Produkt

Číslo smlouvy 3699434


Požadované řešení

Vrácení poměrné částky za neuskutečněnou službu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2022 09:43, před 5 měsíci

Jestliže nebyla objednaná služba dodána, může ji spotřebitel reklamovat. Vhodným nárokem by v případě uznání reklamace mohla být přiměřená sleva - tedy vrácení poměrné částky za neuskutečnění služby jak požaduje spotřebitel.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2022 15:57, před měsícem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.