Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#60616Storno půlky objednávky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.09.2022, před rokem

Petra Rybenská

Znění stížnosti

6.9. 2022 jsem objednala dceři psací stůl. Přišla pouze polovina stolu v hodnotě 779 Kč s tím, že druhou půlku pošlou v nejbližších dnech. Tento týden mi přišla zpráva, že druhý komponent není a nebude, že ruší objednávku. Celková cena stolu je 1499 Kč. Takže 14 dní mi drží peníze, nechápu, proč posílají zboží nekompletní. Mně teď tedy nezbyde85 nic jiného než přes PPL vrátit a čekat,až mi vrátí peníze. A největší sranda toho všeho je, že stůl je stále v nabídce eshopu s doručením do 5 dní a skladem online. Takže stůl se skříňkou neobjednavejte, páč je to podvod.


Produkt

850000191


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému