Společnost


InfinitePlus SAS

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:27
Stále v řešení:27
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60759Neoprávněná úhrada z účtu tel. č. u O2

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

14 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2022, před 14 dny

Josef Cholasta

Znění stížnosti

Dne 15. září 2022 mi došla od společnosti o2 zpráva, že byla provedena platba z účtu ve výši 99 Kč pro společnost Infinite Plus SAS. Žádnou takovou službu jsem si neobjednával, nejsem si vědom toho, že bych uzavřel platně nějakou smlouvu s touto společností. Smlouva údajně zněla na týdenní platby ve výši 99 Kč za služby pro Learn English.


Produkt

viz výše


Požadované řešení

Zrušení údajné smlouvy ve lhůtě 14-ti dnů.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2022 09:53, před 14 dny

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Spotřebitel může kontaktovat svého operátora s žádostí o zablokování těchto plateb. Operátor je však pouze zprostředkovatelem, reklamaci je tak nutné podat přímo u společnosti, která předplatné inkasovala.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Francii), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.