Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:637
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:45
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 117 stížnostech.

#60764Vína v akci tři+jedno zdarma

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2022, před 5 měsíci

Marek Pospíchal

Znění stížnosti

Dobrý den po návštěvě LIDL v Jindřichově Hradci Jak se postaví k naší stížnosti na znemožnění zakoupit si vína 3+1 zdarma která měl Lidl v akci. Byli Jsme na prodejně jen suše odmitnuti s omluvu co stim máme dělat prostě si na to dáme pozor.pospichel


Produkt

Syrah rose pays 2020


Požadované řešení

Kompenzace měli Jsme výjezd do Lidlu na prázdno


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2022 13:50, před 5 měsíci

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Reakce společnosti

Publikováno
22.9.2022 13:56, před 5 měsíci

Dobrý den, pane Pospíchale, děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím Dtestu obrátil a děkujeme Vám za upozornění. Vámi popsaná situace nás mrzí. My zde nicméně nemáme možnost o této skutečnosti dále informovat, prověřit ji a případně dále řešit, proto Vám doporučujeme, abyste se s tímto upozorněním obrátil přímo na náš zákaznický servis; buď prostřednictvím telefonického kontaktu, či kontaktního formuláře na našich webových stránkách. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2022 23:19, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.11.2022 08:18, před 3 měsíci


Marek Pospíchal

Zatím nic nikdo neřeší

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2022 15:16, před 3 měsíci

Protože společnost uvedla, že tuto stížnost nemůže řešit přes naši službu a spotřebitel dodal, že společnost nic nezměnila uzavíráme stížnost, neboť dosažení smírného řešení není evidentně možné.

Spotřebitel může v případě potřeby rychlé právní rady využít naši telefonickou poradnu na čísle 299 149 009, případně může podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, jak jsme uvedli dříve.