Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:547
Z toho za letošní rok:542
Stále v řešení:473
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60770Řešení zasílání faktur za neodebrané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

41 minut 13 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2022, před 14 dny

Leoš Kubeš

Znění stížnosti

Dobrý den,
podařilo se mi vyřešit problém neustálého nevyžádaného zasílání zboží a násldených faktur, upomínek, atd.

Je nutno napsat na e-mail: infocz@helpstander.eu

Zde je potřeba napsat, že nesouhlasíte se zaslanými fakturami, že zboží nebylo objednáno, že se jedná o nevyžádané zaslání zboží, že jste zboží nevyužili, atd.
Odpoví do druhého dne, ale zkusí na vás, že faktury zruší, když jim vrátíte zboží.
Je potřeba se proti tomu opětovně ohradit a následně vše zruší.

Doporučuju si nechat potrvdit, že u nich nemáte žádné závazky.

Funguje to

Pěkný den


Produkt

CBD olej a Apple cider


Požadované řešení

Vyřešeno


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2022 14:31, před 14 dny

Děkujeme za zaslání zkušeností s uvedenou společností. Jelikož spotřebitel neuplatňuje vůči společnosti již žádný nárok, stížnost uzavíráme. Stížnost ale ponecháváme zveřejněnou, tudíž ostatní návštěvníci našich webových stránek mají možnost se s jejím obsahem seznámit.