Společnost


O2 Family, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6123Změna tarifu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2015, před 9 lety

Antonín Koukal

Znění stížnosti

Využíval jsem tarif maxi za 495 kč vč DPH - bez mého vědomí mi zvedli tarif na 600kč , je to nefér k zákazníkům ..
Sice mám neomezené sms - ale dříve jsem jich těch 200 ani nevyužil , a internet mi dali navíc , ale nemám na to stavěný telefon -...
Takže absolutní nespokojenostz . tuto firmu všem rozmlouvejte - navíc budu platit za předčasné ukončení smlouvy , protiože
600 za měsíc za služby , které nevyužiji je zbytečně mooooc
Děkuji , Koukal Antonín ,


Požadované řešení

Pokud by se mi vrátil tarif maxi , bez internetu a neomezených sms zůstanu ..


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému