Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:426
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#62184Nedodržování vlastních garancí společností BILLA sro.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2022, před rokem

Marie Karaskova

Znění stížnosti

Dobrý den,


dne 13. 11. 2022 jsem navštívil prodejnu v Pardubicích Pražská 875, kde jsem chtěl zakoupit v letáku nabízený slunečnicový olej. Olej již neměli a když jsem se paní hlavní pokladní Gabriely Z(zástupce vedoucí) dotázal co mi může nabídnou jako náhradu/garanci odpověděla, že žádné náhrady se v Bille neposkytují. Toto vše si ještě údajně okamžitě telefonicky potvrdila s vedoucí této prodejny, která uvedla, že se náhrada /garance poskytuje pouze v případě že je špatně uvedená cenovka jinak nic takového neexistuje.


Uvedl jsem, že to není možné že je tento kodex stále platný, nebo pokud byl zrušen tak to muselo být učiněno někdy tento měsíc


Jak to tedy je s vaším kodexem aktuálně je co z níže uvedeného nově již neplatí?:



· Billa garance: Vše, co je v letáku, najdete v naší prodejně. všechno zboží z letáku je v prodejně vždy k dispozici, pokud ne, nabídneme vám zboží srovnatelné kvality za stejnou cenu. Neplatí pro nepotravinářské zboží."

· Čerstvé nebo zdarma – pokud zákazník najde na prodejně prošlé zboží, tak dostane 1 ks nezávadného a čerstvého zboží stejného druhu zdarma,

· Nestůjte ve frontě – pokud je ve frontě před zákazníkem více než 5 dalších zákazníků a nejsou otevřeny všechny pokladny, tak zákazník obdrží slevový kupón,

· Spokojenost nebo výměna – pokud zákazník není spokojen s kvalitou zboží, tak je zboží snadno vyměněno,


V rozhovoru paní Gabriela Z. uvedla že žádné z výše uvedených pravidel neexistuje a pokud by existovala tak by zkrachovali.

Trval jsem na tom že o těchto právech jsou zákazníci Billy periodicky v reklamách ujišťováni a pokud by to skutečně neplatilo jednalo by se o vážné porušení pravidel.


Děkuji za vyjádření k platnosti/neplatnosti výše uvedených garancí.


S pozdravem

Josef Jair


Produkt

Nedodržování vlastních garancí.


Požadované řešení

Dodržování vlastních garancí. Proškolení personálu. Nespoléhat na to že zákazníci raději svá práva neuplatní pokud personál dělá že o ničem neví.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému