Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:457
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:33
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#62332Plieseň v tyčinke CripCrop

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2022, před 3 měsíci

Michal Matejka

Znění stížnosti

Dňa 21.11.2022 som bol v Penny predajni v Chocni, kde som si urobil nákup. Kúpil som si proteínovú čokoládovú tyčinku značky CripCrop. Pri konzumovaní som zistil, že je tyčinka skazená a dokonca v nej bola plieseň. Nestihol som to prísť reklamovať na predajňu, lebo som to zistil až vo vlaku. Prosím dbať na väčšiu kontrolu potravín.


Produkt

Čokoládová proteínová tyčinka 35% , značka CripCrop


Požadované řešení

Nežiadam náhradu, len väčšiu kontrolu potravín, respektíve kvalitných dodávateľov. Ďakujem.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2022 14:32, před 3 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.