Počet nahlášených stížností: | 457 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 33 |
Dňa 21.11.2022 som bol v Penny predajni v Chocni, kde som si urobil nákup. Kúpil som si proteínovú čokoládovú tyčinku značky CripCrop. Pri konzumovaní som zistil, že je tyčinka skazená a dokonca v nej bola plieseň. Nestihol som to prísť reklamovať na predajňu, lebo som to zistil až vo vlaku. Prosím dbať na väčšiu kontrolu potravín.
Čokoládová proteínová tyčinka 35% , značka CripCrop
Nežiadam náhradu, len väčšiu kontrolu potravín, respektíve kvalitných dodávateľov. Ďakujem.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.