Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#6286Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2015, před 9 lety

Filip Lekeš

Znění stížnosti

koupil jsem si robotický vysavač iRobot Roomba 650. Cca deset dnů fungoval dle popisu od výrobce. Po deseti dnech vypověděl službu,nereagoval na nic. U prodejce jsem s reklamací neuspěl s tím že na základní desce je NĚJAKÁ tekutina,a opravu si musím uhradit sam... na dotaz jakým způsobem se tam tekutina dostala jsem odpověď neobdržel...


Produkt

i robot Roomba 650 , JBN650041208080800044


Požadované řešení

chtěl bych poradit jakým způsobem se bránit,dle návodu výrobce jsem nic proti předepsaným věcem neudělal ...


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému