Společnost


SUNKINS a.s.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6320Pochybení firmy, reklamace uznaná, ale vráceno jen min. částky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.03.2015, před 5 lety

František Chromý

Znění stížnosti

Svět zdraví pobočka Kolín , co k tomu říct přesně a být slušný.Jak řekl majitel světa zdraví pan Němec ,lidé kteří nám zde vystavují negativní recenze ,tak to jsou lidé kteří u nás nehubnou a dávají nám to za vinu.Ale já mám úplně jinou zkušenost ,spíše tedy naše dcera,která chtěla sestavit jídelníček pro sportovce. .Za nekřesťanské peníze Vám předají jídelníček prý sestavený na vaše tělo ,který si můžete zdarma najít na internetu a nezaplatíte za něj vůbec nic,hlavně to žádný jídelníček nebyl,jen seznam jídel,který může jíst ,vlastně zaplatíte ,jen elektriku a připojení na internet.Když se ozvete ,tak se dozvíte že pán kterého si docela draho platíte má na každého jen pár minut .Tak jsem zrušil po dvou sezeních smlouvu .Co nastalo potom to byl první šok .Nepříjemné telefonáty ,majitel firmy se ani neozval,jen že musím čekat měsíc na vrácení nevyčerpaných peněz.Druhý šok byl ,když mi bylo sděleno že pán který sestavoval pro dceru prý jídelníček pochybil , tak byl prý potrestán a já jsem si naivně myslel,když došlo k pochybení tak reklamace proběhne bez problémů.(Pochybení mi přišlo meilem od majitele,mohu doložit)Třetí šok byl když mi byla vrácena část peněz .Zapalatil jsem za 3 měsíce 5000kč .Za předání jídelníčku, jak tam tomu říkají si firma naúčtovala 3300kč,takže mi bude vrácena částka 1600kč.(Nikde jsem nenašel ceník pro reklamace)Takže když to shrnu,obrovské zklamání,neochota personálu,vyhozené peníze.Podrobnější informace ,mohu sdělit na meil adrese nebo na stel.čísle.Děkuji za ochotu a přeji hezký den .František Chromý-Kolín


Požadované řešení

Jelikož si má dvanáctiletá dcera přidala ušetřené peníze,tak jsem chtěl po firmě vrátit aspoň půlku peněz .Chtěl jsem se rozumně a slušně dohodnout,ale bohužel pan Němec byl neochtný a ani mi nedal vědět ,jen psal nějaký jeho kolega ,že mám smůlu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2015 12:44, před 5 lety

V tomto případě je podstatné, co bylo obsahem smlouvy. Strana, která má plnit za úplatu, je povinná plnit řádně a včas. Je-li splněno vadně, tedy v rozporu se smlouvou, má spotřebitel práva z vadného plnění. Z přiloženého popisu vyplývá, že se strany dohodly na poskytnutí slevy. Zákon jako možné řešení vadného plnění předvídá mimo jiné poskytnutí přiměřené slevy z ceny služby. Spotřebitel však nesouhlasí s výší slevy. Zákon přímo nedefinuje, co se rozumí přiměřenou slevou, ale lze v tomto ohledu odkázat na judikaturu a odbornou literaturu, která jako pomůcku uvádí rozdíl mezi cenu služby jako celku a služby skutečně a řádně poskytnuté.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2015 09:42, před 5 lety

Dobrý den,

V případu p. Chromého bylo postupováno plně v souladu s VOP společnosti.
1. Ceník je samozřejmě k dispozici a je vyvěšen na každé provozovně. Také jsou ceny všech služeb vždy součástí objednávky, kterou pan Chromý podepsal a tudíž musel být s cenou ztotožněn.
2. Na nesrovnalosti s vypracovaným výživovým plánem jsme reagovali ihned a p. Chromému bylo nabídnuto přepracování plánu s jeho požadavky. Toto bylo p. Chromým odmítnuto.
3. Standardní lhůta dle VOP pro vyřízení reklamace je 30 dní. V této lhůtě byla také reklamace vyřízena.
4. Finanční vyrovnání proběhlo v pořádku, přesně podle vyčerpaných služeb p. Chroméno. Navíc p. Chromému byl odpuštěn 30% storno poplatek.

Bc. Martin Kolář


František Chromý

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.4.2015 10:11, před 5 lety

Pan Němec (vedoucí pobočky v Kolíně)neměl ani tu slušnost ,aby mi zavolal a za celou společnost se omluvil (musel jsem mu volat osobně) .Po telefonátu mě arogantním způsoben dal najevo ,že má má dcera smůlu a peníze ji nevrátí a to mi přiznal že jeho firma pochybila.Po rozhovoru mi od něho přišel meil ,asi aby mě uklidnil že firma pochybila a pan Páv byl potrestán (meil mohu doložit).TAK KDE TO JSME .Před zaplacením částky 5000kč nám bylo slíbeno,že pan Páv dělá jídelníček pro sportovce ,dcera závodně plave ,tak jsem chtěl jídelníček sestavit na tělo jak nám bylo slíbeno a to jsem nedostal .(BERU JAKO POCHYBENÍ)Ano pan Páv nám arogantně nabídl že vše předěla ,opraví a když nám řekl že na nás má málo času a nestíhá ,tak jsem se rozhodl celý program ukončit .Teď už chodíme k jiné společni tady v Kolíně a jsme moc spokojeni .Docela mě překvapilo že se tam setkávám s lidmi ,kteří mají ten samej problém ,špatně sestavený jídelníček a arogantní chování pracovníků ve světě zdraví.Nevím jak to chodí na jiných pobočkách ,ale když budu slušný ,tak tady je to opravdu obrovská tragedie a obyčejný člověk ,který jim naletí jako já příjde o spoustu peněz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2015 11:51, před 5 lety

V tomto případě je skutečně podstatné, jaké služby byly skutečně poskytnuty. Tato okolnost je však předmětem zjištění skutkového stavu, který nemáme k dispozici. Vzhledem k tomu, že obě strany nadále trvají na odlišných požadavcích, jsme nuceni stížnost uzavřít s nedosažením dohody.