Společnost


Martin Jaroš

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#6327Nedodané zboží, nevrácené peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2015, před 6 lety

Jaroslav Polyak

Znění stížnosti

Dobry den.
Je to uz hodne davno (07.11.2014) co jsem si objednal zbozi na http://www.levnynakupcz.cz/ (objednavka JCEWJJZFD) ale bohuzel jsem nedostal svuj nakup ani mi nevratili penize. Jsem se obratil na ceskou obchodni inspekce a bylo mi sdeleno ze se mam obratit na soud.
S pozdravem
Jaroslav Polyak.


Produkt

Flip pouzdro pro Sony Xperia Z Ultra


Požadované řešení

Vratit penize


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2015 14:58, před 6 lety

Prodávající má povinnost kupujícímu odevzdat věc, jakož i doklady, které se k věci vztahují, a umožnit kupujícímu nabýt vlastnického práva k věci v souladu se smlouvou. Je-li čas plnění přesně ujednán nebo jinak stanoven, je prodávající povinen plnit i bez vyzvání věřitele. Neujednají-li strany, kdy má prodávající zboží dodat, může spotřebitel požadovat plnění ihned a dlužník je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Při prodlení prodávajícího s dodáním zboží může spotřebitel od smlouvy odstoupit po uplynutí dodatečně stanovené lhůty. Vzhledem k tomu, že tuto lhůtu lze stanovit i mlčky, doporučujeme spotřebiteli, aby písemně odstoupil od kupní smlouvy z důvodu prodlení prodávajícího s dodání zboží.

Reakce společnosti

Publikováno
21.5.2015 17:26, před 6 lety

Dobrý večer, pan Polyak má své peníze již několik týdnů na učtě. V případě potřeby je možné zaslat potvrzení o provedení platby.

Lenka Jarošová
www.levnynakupcz.cz


Jaroslav Polyak

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.5.2015 10:17, před 6 lety

Hodnocení: