Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
Objednal jsem z lidl-shopu průmyslový vysavač parkside, zaplatil jsem kartou předem, jako to dělávám často, ovšem vysavač mi byl dodávám společností PPL, kdy mi ráno poslaly SMS o doručování, kde po mě chtěli opě zaplatit celou častku na dobírku, což jsem odmítl a vysavač od spolecnosti PPL nepřevzal. Kontaktoval jsem info středistko lidl, kde mi tvrdily, že se budou tímto problémem zaobírat, volal jsem 3x, v posledním hovoru mi dokonce tvrdily, že mi vysavač byl již doručen v den volání v 7:20, ikdyž PPL u nás doručuje balíky vždy mezi 12-14hod. a ani mi PPL neposlalo SMS, že by cokoli mělo doručovat, navíc mi lidl-shop poslal potvrzovací email, že vysavač je již doručen a že berou věc za vyřešenou a omlouvají se za vzniklé potíže, ovšem do dnešního dne mi vysavač nebyl doručen.
Vysavač na mokré a suché vysávání PWD 20, Číslo výrobku: 100342920
dodání výrobku, ovšem bez dobírky, když jsem produkt zaplatil kartou při objednání
|
Tweet |