Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den. Zapokupil jsem na internetových stránkách firmy GPS (dle tam uváděných technických parametrů i ovlasdatelnou hlasem)za 5990,- Kč. Navigace přišla na hodonínskou prodejnu pouze s obecným manuálem, kde na každé stránce je jednovětná informuje, co udělat vzhledem k společnosti Tomtom. Žádné technické parametry přístroje nebyly přiloženy, žádný symbol o ovládání hlasem, ani žádná zmínka o této možnosti. Prodavač kontroloval ean a číselné údaje na obalu, a tvrdil, že je hlasem ovladatelná. Nedalo mi to, a obrátil jsem se na Zlín s dotazem, jak to tedy je. Odpověděli, že kontrolovali mou objednávku a já si prý objednal bez možnosti ovládání hlasem (což není absolutně pravdou). Hodonínský prodavač ihned zažádal Zlín o dodatečné zaslání technických parametrů. Dodnes nikdo ze Zlína nereagoval.Proto jsem opět psal dotaz meilem do Zlína, odpověděli lakonicky: můžete zboží vrátit ve 14 denní lhůtě (ta mi ale už kvůli čekání na ty technické parametry ze Zlína, bohužel, uběhla. Táži se - pokud Zlín nesplnil jednu z podmínech bezzávadového dodeje zboží (absence technických parametrů), prodlužuje se mi doba vrácení na 3 měsíce? Děkuji za odpověď.
Chci zboží za těchto okolností vrátit. Nevím totiž, co mi bylo dodáno.
|
Tweet |