Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.11.2021 jsem zakoupil pračku Elektrolux v Brně u uvedené firmy. V měsíci dubnu 1922 byla provedena záruční oprava-výměna bubnu. Protože závada trvala i po opravě, byla znovu závada oznámena dop.dopisem 7.11.spol.Electrolux. Až po urgencích 8.a 9.12.spol. Electrolux zajišťovala opravu. Dne 29.12.se dostavil opravář a 3.1.2023 byl oznámen výsledek reklamace telefonicky. Proto jsem 9.1. podal prodejci odstoupení od smlouvy. Nebyl dodržen termín na vyřízení 30 dnů. Dne 12.1.2023 jsem obdržel odpověď, že Perex neuznává odstoupení od smlouvy. Důvody jsou, že nebyla uznána vada a byl dodržen termín pro vyřízení reklamace. Termín nebyl dodržen, což vyplývá z výše uvedeného. Dokonce je v odpovědi lež ze strany Perexu. Záruční opravy se musí hlásit spol.Electrolux v Praze a ta pak pověří autorizovaný servis opravou. Tvrzení Perexu o vyřízení reklamace při jiné opravě ve dnech 2-3.11.2022 není pravdivé a vůbec se netýká nedodržení termínu.. Můžeme doložit.
pračka Electrolux EW6S526WC FLU 842351 v.č.**
Odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny 8400,-Kč. Nemáme důvěru ke značce a ke společnosti Electrolux s.r.o. Praha.
|
Tweet |