Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1122
Z toho za letošní rok:17
Stále v řešení:40
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 217 stížnostech.

#64030Nevrácení celé částky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2023, před 19 dny

Miroslav Špičák

Znění stížnosti

Na vánoce jsem ženě kupoval žehličku. Objednal, zaplatil a vyzvedl v Alzaboxu v Prostějově, Janáčkova 3159. Doma zabalil do vánočního papíru a dal pod stromek. Jenže se nám sešly dvě a tak jsem se rozhodl ji vrátit, když jsem měl sjednanou tuto službu. Žehlička se rozbalila jen z vánočního papíru a nikdo na ni už nesahal, protože jsem měl přečtená pravidla pro vrácení a věděl, že se nesmí rozbalit. Odnesla se na pobočku Alzy v Prostějově a druhý den mi poslali šek snížený o 10% z celkové částky. Prý jsem žehličku rozbalil, což není pravda. Jak jsem ji vyzvedl, tak jsem ji vrátil. Jestli byla opravdu rozbalená, tak mi ji tak už doručili do Alzaboxu. Při vyzvedáváni sice byla lehce pomačkaná krabice, ale dělal jsem také v doručování a tak vím, že to může vzniknout při přepravě. Bylo to ale opravdu jen malinko a tak jsem to neřešil. Reklamaci neuznali a už ani nekomunikují. Poslední nákup na Alze..


Produkt

Tefal FV2838E0 Express Steam


Požadované řešení

doplacení celé částky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2023 16:21, před 17 dny

Jestliže spotřebitel od smlouvy odstoupil, odpovídá dle § 1833 občanského zákoníku prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

Jestliže smlouvu o přepravě (dodání zboží ke spotřebiteli) uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože prodávající odpovídá za stav zakoupeného zboží až do okamžiku převzetí kupujícím. O možném poškození zásilky během přepravy je však vhodné informovat jak prodávajícího, tak přepravní společnost.

Vzhledem k tomu, že vada vznikla nejspíše v souvislosti s přepravou, kterou objednával prodávající a spotřebitel vrátil zboží v takovém stavu, v jakém jej převzal, měla by být spotřebiteli vrácena plná částka.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
18.1.2023 18:27, před 17 dny

Dobrý den,

děkuji za Váš příspěvek.

Bohužel v textu Vaší zprávy neeviduji žádný referenční údaj, podle kterého bych si mohla daný případ dohledat. Mohla bych Vás v této souvislosti požádat o upřesnění čísla reklamace či objednávky, faktury nebo Váš e-mail? Následně pro Vás celou situaci blíže prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi ohledně dalšího postupu.

Předem děkuji za případnou spolupráci a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.1.2023 19:05, před 17 dny


Miroslav Špičák

Vše vyřešeno, Alza poslala další poukaz na 100 Kč, což je o 20 Kč víc, než měli. Asi jako omluva. Děkuji moc

Reakce společnosti

Publikováno
18.1.2023 19:30, před 17 dny

Dobrý den,

děkuji za předání případu a Vaše vyjádření. Zákazník je s již vystaveným řešením spokojen, a neposkytl referenční údaj. Nemohu tedy ohledat více informací. Dle jeho slov je však celá věc již vyřízena.

Přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2023 08:03, před 17 dny

Na základě vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.