Společnost


Agnieska Kant

Počet nahlášených stížností:21
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#64150Nezaslání peněz za vrácené zboží z e-shopu panikabelkova.cz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 26 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2023, před rokem

Viktorie Hlavaiová

Znění stížnosti

v 2š.12.2022 jsem si v e-schop Paní Kabelkova zakoupila kabelku BEE BAG mořská za 931,- Kč. Zboží dostala 29.12.2022 ten den vrátila posilám vám podací lístek z pošty, nelíbilo se mi, jednalo o odstoupení od smlouvy. Zboží jsem odeslala prostřednictvím České pošty, v balíku byl kromě kabelku formulář pro vrácení s kontaktním údaji na mou osobu. Dne 4.1.2023 mi přišel e-mail, že zboží bylo přijato ve skaldu v Mikulovicích a že bude zasláno do hlavního skladu v Polsku, a že do 14 dnu mne vrátí peníze na účet. Nestalo se tak, pořad volím, telefon nebere psala jsem 10 emaily nereagovala. Jejich telefon je aktivní ale nikdo hovor nepřímé, píše sms " napište mi" Nevím jak dostat peníze zpátky. Prosím Vás o vyřešení můj problém.


Produkt

Dámská kabelka univerzální BEE BAG mořská 1902A551


Požadované řešení

zaslání peněz za vracené zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému