Počet nahlášených stížností: | 21 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
v 2š.12.2022 jsem si v e-schop Paní Kabelkova zakoupila kabelku BEE BAG mořská za 931,- Kč. Zboží dostala 29.12.2022 ten den vrátila posilám vám podací lístek z pošty, nelíbilo se mi, jednalo o odstoupení od smlouvy. Zboží jsem odeslala prostřednictvím České pošty, v balíku byl kromě kabelku formulář pro vrácení s kontaktním údaji na mou osobu. Dne 4.1.2023 mi přišel e-mail, že zboží bylo přijato ve skaldu v Mikulovicích a že bude zasláno do hlavního skladu v Polsku, a že do 14 dnu mne vrátí peníze na účet. Nestalo se tak, pořad volím, telefon nebere psala jsem 10 emaily nereagovala. Jejich telefon je aktivní ale nikdo hovor nepřímé, píše sms " napište mi" Nevím jak dostat peníze zpátky. Prosím Vás o vyřešení můj problém.
Dámská kabelka univerzální BEE BAG mořská 1902A551
zaslání peněz za vracené zboží
|
Tweet |