Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:523
Z toho za letošní rok:62
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 91 stížnostech.

#64243HOŘKÝ mák

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2023, před 8 měsíci

Rybová Anna

Znění stížnosti

HOŘKÝ MÁK!!
Mák, peču na zakázku a mák je hořký, bohužel jsem ho neochutnala a mám stížnosti od zákazníků.
KAUFLAND BRNO BOHUSLAVICE


Požadované řešení

Stáhněte starý produkt


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2023 10:48, před 8 měsíci

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2023 10:49, před 8 měsíci

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2023 16:51, před 7 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 15:37, před 6 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.