Společnost


Gxnsaio (www.puanik.com)

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64251Špatné zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2023, před 9 dny

Aleš Protivansky

Znění stížnosti

Objednal jsem Letecká bunda ve stylu Archon MA-1 × 1 Adidas místo ní došla černá mikina Ambitionfly při pokusu zapnout stránku a spojit se nejde stránka již otevřít.


Produkt

Letecká bunda ve stylu Archon MA-1 × 1


Požadované řešení

Chci zboží které sem si vybral na eshopu. V případě toho že zboží nemají chci vrátit peníze. Pro další řešení mohu poslat na váš email fotku z emailu s potvrzenou objednávkou na daný produkt.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2023 12:33, před 9 dny

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Zboží by mělo být při odstoupení od smlouvy či reklamaci odesláno na pobočku prodávajícího nebo do sídla prodávajícího. Vzhledem k tomu, že stránky neobsahují obchodní podmínky a neznáme tím pádem provozovatele, tak nevíme, komu by spotřebitel měl odstoupení od smlouvy či reklamaci adresovat. Z tohoto důvodu je šance na uplatnění práva minimální. Jako provozovatel webu není uveden nikdo, stránky jsou tedy zcela anonymní a spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva.

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si daný e-shop před zaplacením kupní ceny ověřili, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.

Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.