Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3051
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#64268Pošta přestává dodávat balíky ze zahraničí. Nepřijde už ani výzva, prostě nic.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 7 minut

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2023, před 8 dny

Michael Skřepský

Znění stížnosti

Objednal jsem balíček X a Y (tracking číslo v neveřejné části).
U X mi Aliexpres napsal "delivery unsuccesful", ale nedostal jsem žádnou výzvu, telefon ani email s případným celním oškubáním, nic. Toto je multibalík s více objednávkami a proti jsem se rozhodl to už řešit.
U Y mi Aliexpress napsal "delivered" ale zase jsem nedostal žádnou výzvu, telefon ani email.
Budu to zároveň řešit přes dispute.
Za několik dnů a celkem několik hodin jsem se nedovolal na infolinku pošty, proto se obracím sem.


Produkt

Objednávky z Aliexpress, dodání poštou, nedodáno


Požadované řešení

Dodání balíku nebo vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2023 08:47, před 8 dny

Nesplnil-li podnik svou povinnost z uzavřené smlouvy, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění.

Pokud by reklamaci pošta zamítla nebo nevyřídila v zákonem stanovené lhůtě (reklamující obdrží výsledek reklamačního řízení do 3 měsíců od přijetí reklamace, platí pro mezinárodní zásilky), mohl by spotřebitel podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu dle § 6a zákona č. 29/2000 Sb, o poštovních službách. Ten by záležitost následně prošetřil a rozhodl o oprávněnosti reklamace. Více informací o námitce se lze dozvědět zde http://www.ctu.cz/spory-reklamace.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman