Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnosti Webgolf jsem 19/02 zaslal opět zprávu k řešení v tomto znění:
Dobrý den,
Rád bych vás upozornil, že tato objednávka stále nebyla od Vás odeslána.
Objednávka je ze dne 15/11/2022, tedy u vás, včetně mé platby 2312 Kč, je již 3 měsíce.
Jelikož byla platba předem na váš účet (s příslibem dárku za platbu převodem), považuji vás přístup za velice neseriózní a žádám okamžitou nápravu.
Po neúspěšných předvánočních urgencí emailem a telefonátech, jsme se v lednu dostali do stavu, kdy tvrdíte, že máte vše skladem kromě rukavic.
V lednu jsem vám několikrát psal, ať tedy dodáte bez rukavic, či navrhnete jiné, co máte.
Jelikož jste se na email nikdy dále neozvali, přešel jsem opět k telefonickému kontaktu (který v prosinci nepomohl, i když jsme byl ujištěn, že před Vánoci určitě dodáte - šlo o Vánoční dárek).
1/2/2023 – jsme se domluvili, že rukavice nahradíte rukavicemi Srixon a objednávka bude ihned odeslána. Nestalo se.
8/2/2023 – opět jsem volal a připomínal, bylo mi řečeno, že prověříte a ozvete se zpět, opět nic se nestalo, nikdo zpět nevolal.
15/2/2023 – opět jsem volal a připomínal, tentokrát jsem volal několikrát, tedy jsem nakonec dostal zpětnou vazbu, že opravdu vše máte a hned odešlete a bude vše vyřízeno.
Dnes (19/2/2023) – objednávka stále ve vašem systému není jako odeslána, nedostal jsem žádnou zprávu od dopravce (Zásilkovna), že by zboží převzali, tedy opět předpokládám, že se u vás nic nestalo.
Dávám vám tento týden jako poslední možnost k dodání zboží.
Pokud nebude zpráva o odeslání zboží do 27/2/2023, přejdu ke zrušení objednávky a budu žádat peníze vrátit zpět.
Jelikož od vás neočekávám moc velkou spolupráci, upozorňuji, že pokud nebude zboží včas odesláno, či nebudou peníze vráceny, obrátím se již na Českou Obchodní Inspekci, aby dále s vámi řešila ona.
Objednávka golfového zboží - normální výběr, vše skladem, max. 3 dny dodání (pro obal) - míčky, rukavice, obal na kola vozíku Click gear
Dávám vám tento týden jako poslední možnost k dodání zboží.
Pokud nebude zpráva o odeslání zboží do 27/2/2023, přejdu ke zrušení objednávky a budu žádat peníze vrátit zpět.
|
Tweet |