Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den.
Obracím se na vás se žádostí o objasnění administrativního poplatku při koupi vozidla v Auto Esa Štěrboholy. Dne 29.3.2015 jsme zakoupili vůz Škoda Superb. Při výběru vozidla a dalším průběhu nákupu jsem byla velmi spokojena s jednáním pracovníků, kteří vůz předváděli, včetně jednání o ceně vozu. Zvrat však nastal před podpisem smlouvy, kdy jsme dlouho čekali na pracovníka, který měl smlouvu uzavřít. Nikdo nás během této doby neupozornil, že domluvená částka za koupi včetně odpočtu za protiúčet bude zvýšena o tzv. administrativní poplatky. V obchodních podmínkách uvedených na internetu jsem nedohledala název „administrativní poplatek“, tím méně jeho důvod a obsah.
Dosud jsme se nesetkali s tím, aby při nákupu jakéhokoliv zboží byla stanovená cena bez předchozího upozornění zvýšena u pokladny o administrativní poplatek.
Jak jsem zjistila na stránkách „stížnosti d-test“, už máte v řešení nejméně jeden případ administrativního poplatku ve společnosti Auto Esa: (http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/5907/administrativni-poplatek-a-klamani-verejnosti). K této stížnosti bych se ráda připojila, protože jsme museli sami dále řešit administrativní problém s nedodáním technického průkazu dalšími návštěvami onoho autobazaru jízdou bez platných dokladů (TP, OTP).
S pozdravem
Málková
Vrácení "administrativních poplatků"
|
Tweet |