Společnost


AutoESA a.s.

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#6516Neoprávněné poplatky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2015, před 9 lety

Dagmar Málková

Znění stížnosti

Dobrý den.
Obracím se na vás se žádostí o objasnění administrativního poplatku při koupi vozidla v Auto Esa Štěrboholy. Dne 29.3.2015 jsme zakoupili vůz Škoda Superb. Při výběru vozidla a dalším průběhu nákupu jsem byla velmi spokojena s jednáním pracovníků, kteří vůz předváděli, včetně jednání o ceně vozu. Zvrat však nastal před podpisem smlouvy, kdy jsme dlouho čekali na pracovníka, který měl smlouvu uzavřít. Nikdo nás během této doby neupozornil, že domluvená částka za koupi včetně odpočtu za protiúčet bude zvýšena o tzv. administrativní poplatky. V obchodních podmínkách uvedených na internetu jsem nedohledala název „administrativní poplatek“, tím méně jeho důvod a obsah.
Dosud jsme se nesetkali s tím, aby při nákupu jakéhokoliv zboží byla stanovená cena bez předchozího upozornění zvýšena u pokladny o administrativní poplatek.
Jak jsem zjistila na stránkách „stížnosti d-test“, už máte v řešení nejméně jeden případ administrativního poplatku ve společnosti Auto Esa: (http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/5907/administrativni-poplatek-a-klamani-verejnosti). K této stížnosti bych se ráda připojila, protože jsme museli sami dále řešit administrativní problém s nedodáním technického průkazu dalšími návštěvami onoho autobazaru jízdou bez platných dokladů (TP, OTP).
S pozdravem
Málková


Požadované řešení

Vrácení "administrativních poplatků"


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému