Počet nahlášených stížností: | 183 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 18.11.2022 jsme uzavřeli s cestovní kanceláří smlouvu o zájezdu, v tentýž den jsme zaplatili 1. splátku. Jelikož mám banku Reiffeisen, která je partnerem cestovní agentury Exim, mám nárok na 5% slevu na cenu zájezdu. Při uplatňování slevy jsem postupovala podle pokynů, které agentura na svých stránkách uvádí. Před zaplacením 2. splátky jsem upozornila personál, že chceme uplatnit slevu. Ta nám však byla odepřena s vysvětlením, že o slevu musíme žádat při sepsání smlouvy, před zaplacením 1. splátky. Taková podmínka však není nikde na oficiálních stránkách uvedena. Jsme přesvědčeni, že jsme postupovali správně, podle pokynů cestovní kanceláře.
Děkuji .
S pozdravem Marie a Milan Pavlíkovi
https://www.rbclub.cz/detail?id=RXhpbSt0b3Vycw%3D%3D
Proplacení slevy
|
Tweet |
Na stránkách Raiffeisenbank je uvedeno, že spotřebitel má před placením upozornit personál, že chce využít slevu nebo jiný benefit RB Clubu. Domníváme se tedy, že pokud spotřebitel nevyužil slevu podle pokynů, je zamítnutí slevy ze strany společnosti oprávněné.
Pokud má spotřebitel podezření, že podnikatel nejednal v souladu s právními předpisy, může se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.