Společnost


Monasis s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#65512Nedodané zboží, nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2023, před rokem

Filip Lán

Znění stížnosti

Dne 17.12.2022 jsem si objednal křeslo ( skladem). Platbu jsem poukázal na účet obchodu hned a druhý den mi obratem byla odeslána na můj účet sleva - super jednání. Od té doby, tj. dva měsíce si firma (p. Novák a paní Jeřábková na telefonu) hraje na mrtvého brouka !!! Po dohodě jsem odeslal storno objednávky emailem, které mělo být obratem potvrzeno - opět mrtvý brouk. Od té doby komunikace nula, na emaily ani telefon nikdo nereaguje. č. objednávky ***
14.2.23 odesláno emailem odstoupení od smlouvy - reakce žádná
16.2.23 odesláno opět - reakce opět žádná za deset dní vyprší lhůta vrácení peněz - poté vše oznámím na PČR a ČOI
16.3.23 po několika dalších výzvách a upozorněních se stále nic neděje, proto jsem se rozhodl podat tuto stížnost


Produkt

relaxační křeslo ušák Charlot, látka modrá Kód produktu: 0000211114


Požadované řešení

vrácení peněz tj. 6147,- kč


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému