Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 17.12.2022 jsem si objednal křeslo ( skladem). Platbu jsem poukázal na účet obchodu hned a druhý den mi obratem byla odeslána na můj účet sleva - super jednání. Od té doby, tj. dva měsíce si firma (p. Novák a paní Jeřábková na telefonu) hraje na mrtvého brouka !!! Po dohodě jsem odeslal storno objednávky emailem, které mělo být obratem potvrzeno - opět mrtvý brouk. Od té doby komunikace nula, na emaily ani telefon nikdo nereaguje. č. objednávky ***
14.2.23 odesláno emailem odstoupení od smlouvy - reakce žádná
16.2.23 odesláno opět - reakce opět žádná za deset dní vyprší lhůta vrácení peněz - poté vše oznámím na PČR a ČOI
16.3.23 po několika dalších výzvách a upozorněních se stále nic neděje, proto jsem se rozhodl podat tuto stížnost
relaxační křeslo ušák Charlot, látka modrá Kód produktu: 0000211114
vrácení peněz tj. 6147,- kč
|
Tweet |